Isnin, 27 Februari 2012

Rahsia Kitab Kabbalah (Al Insaan 4/7)

ASAL-USUL TENTANG BAGAIMANA FIKIRAN AL-INSAAN DIPENJARAKAN OLEH SEJENIS MAKHLUK?
[Part 4 of 7]

Sebelum kita sambung mengenali “Aslaik La”, cuba perhatikan dulu ayat ini.

[Surah Al-Israa’, Ayat 84] Katakanlah (wahai Muhammad): “Tiap-tiap seorang beramal menurut pembawaan jiwanya sendiri; maka Tuhan kamu lebih mengetahui siapakah (di antara kamu) yang lebih betul jalannya”.

Saya mengutarakan dulu ayat ini supaya boleh kita renung2 dan fikir2 kan. Apa yang saya tulis sebagai posting2 di dalam album NWO ini ialah interpretasi maklumat2 yang saya dapat melalui pembawaan jiwa saya. Sekiranya ada di antara anda yang berbeza pendapat, terpulanglah kepada anda dan saya tidak memaksa anda untuk melihatnya. Sedikit peringatan lagi, posting kali ini dan posting2 seterusnya di dalam siri ini akan membawa isi2 dan kandungan2 yang berat2 dan diharapkan sekiranya anda tidak mampu menanggungnya, tutuplah segera posting ini yer :P

“Aslaik La” dijadikan daripada bahan yang dipanggil “Ketiadaan” atau “Nothingness”. Terkejut? Tidak faham? Meragukan? Ya, saya pun sama sahaja ketika mula2 mendengar tentang hal ini. Saya mengambil masa yang agak lama juga untuk memahami dan menghargai bahan “Ketiadaan” ini.... di mana sesuatu itu tidak boleh ada tanpa adanya “Ketiadaan”.

[Nota: Rasanya elok la anda berhenti membaca dahulu di sini dan cuba fahamkan dulu perenggan ini. Setelah anda rasa agak2 sudah dapat menangkap dengan jelas apa yang diterangkan di sini, boleh la pembacaan anda disambung semula].

Sebenarnya, ada banyak lagi makhluk Allah yang setara kompleks nya dengan “Aslaik La” ini. Contoh makhluk2 yang setara dengan “Aslaik La” ialah..... “Masa”, “Ruang”, “Cahaya”, “Graviti”, “Kalam”, “Lauh Mahfuz” dan “Tenaga”. Ya... semuanya ini adalah makhluk2 Allah jua dan terlalu kerap ilmuan2 dan saintis2 hari ini menyalah anggap di mana mereka sama sekali tidak mengiktiraf semuanya ini sebagai makhluk2 Allah. Sebaliknya mereka menyangka yang semua ini sebagai sesuatu yang lain. Justeru, bagaimanakah sebenarnya kita hendak memahami struktur alam sejagat ini untuk mengenali dan membezakan kewujudan semua makhluk2 Allah? Sebenarnya, ada banyak kitab2 yang menerangkan hal2 sebegini.

Walaupun memang ada banyak kitab2 yang boleh menerangkan struktur keseluruhan alam sejagat yang mengandungi berlapis2 dimensi, di dalam posting kali ini saya hanya ingin berkongsi tentang sebuah kitab sahaja. Kitab ini telah sekian lama dipandang serong oleh masyarakat umum kerana hasil manipulasi geng2 jahat. Kitab ini bernama Kitab Kabbalah. Kadang kala ia digelar sebagai “The Book of Jewish Magic” dan banyak lagilah gelaran2 yang memusykilkan telah diberi untuk kitab ini (boleh sahaja anda google di internet untuk melihat puluhan nama2 lain bagi Kitab Kabbalah serta ajaran2 nya).

Kitab Kabbalah sebenarnya adalah sebuah kitab lama yang digunakan oleh semua 96 Bangsa2 terdahulu yang telah disalin semula oleh cendekiawan2 di zaman pemerintahan Nabi Sulaiman a.s. Malangnya, hari ini jika anda cari di internet atau rujukan2 moden yang lain tentang Kitab Kabbalah... anda akan menemui maklumat2 yang telah diselewengkan habis-habisan oleh geng2 jahat. Tujuan penyelewengan besar-besaran ini ialah tidak lain dan tidak bukan bagi memastikan fikiran kita Al-Insaan sentiasa terpenjara. Geng2 jahat juga mahu memastikan kita kekal mengikut telunjuk mereka dalam keadaan tidak menyedari apa yang sebenarnya berlaku.

Geng2 jahat juga maklum, dengan kedatangan Nabi Muhammad saw serta turunnya Al-Quran, Al-Insaan akan dibebaskan daripada belenggu dan penjara fikiran ini sekiranya benar2 menghayati ajaran2 Islam yang boleh merungkai semua persoalan2 yang terbuku di benak minda, fikiran dan hati kita.

Untuk makluman anda, Kitab Kabbalah yang asli adalah tidaklah berapa tebal... hanya setebal majalah2 hiburan yang biasa kita baca sahaja. Walaupun demikian, isinya mengandungi banyak sekali ilmu2 yang telah terkumpul dan digunakan semenjak zaman-berzaman daripada Bangsa2 terdahulu. Dalam Kitab Kabbalah asli (versi salinan zaman Nabi Sulaiman a.s.), ianya dipenuhi rajah2 geometri dan simbol2 sahaja. Setiap helaian mempunyai beberapa jenis kombinasi tekstur tertentu yang jika ditelusuri dan disentuh dengan jari atau kulit kita akan mengajarkan kita ilmu2 yang tidak boleh dijelaskan dengan bahasa pertuturan. Setiap helaian juga mempunyai bau-bauan yang mengandungi ilmu2 dan di helaian2 tertentu boleh dijamah dengan lidah bagi merasai sesuatu jenis rasa yang juga boleh menyampaikan maklumat2 yang tidak boleh kita bayangkan pada masa kini. Di permukaan2 tertentu kitab ini pula, kita boleh meniup dan ia akan mengeluarkan bunyi yang hebat serta boleh juga menyampaikan ilmu2 dan maklumat2 tertentu. Perkataan atau ayat hanya tertulis sedikit sahaja dalam bahasa Hebrew atau Ibrani. Tiada pengetahuan khas diperlukan bagi memahami isi2 kitab ini. Semua manusia boleh mentelaah kitab ini dengan mudah. Bolehkah anda bayangkan? Kini, kitab ini telah jatuh di tangan geng2 jahat. Untuk makluman anda, Dajjal mempunyai satu salinan peribadi kitab ini.

Saya faham, untuk kebanyakan kita, maklumat yang diceritakan di sini adalah terlalu berat untuk diproses oleh minda dan fikiran kita. Seperti biasa, fikiran anda tentu akan mengasak-asak dan tertanya-tanya daripada sumber manakah saya mendapat maklumat2 gila sebegini. Saya tahu, kita manusia moden telah lama melabelkan maklumat2 sebegini sebagai fantasi dan illusi. Inilah yang dimahukan oleh geng2 jahat.

Seperti posting2 saya yang terdahulu, polisi saya tetap sama untuk tidak mendedahkan sumber2 saya kerana sebab2 tertentu. Saranan saya ialah, cuba bukakan minda, fikiran dan hati anda dalam menimbangkan hal2 ini.

Wallahulam

Ahad, 26 Februari 2012

Perpecahan Al Insaan (Al Insaan 3/7)



Seperti yang kita maklum.... hari ini kita boleh lihat di sekeling kita. Dek kerana bahasa2 yang berlainan... kita terpecah dan hidup berpuak-puak. Ada yang terpecah mengikut sempadan2 negeri dan ada juga yang terpecah mengikut sempadan2 negara. Malah, banyak juga yang terpecah walaupun duduk di dalam kejiranan yang sama oleh kerana kekangan dan perbezaan bahasa yang digunakan untuk bertutur, menulis dan berkomunikasi.

Firman Allah dalam [surah Al-Hujurat ayat 13] Maksudnya: “Wahai orang-orang yang beriman, sesungguhnya kami telah menciptakan kalian terdiri daripada lelaki dan perempuan, kemudian kami jadikan kamu berbangsa-bangsa dan berpuak-puak agar kamu saling kenal mengenali. Sesungguhnya manusia yang paling mulia diantara kamu di sisi Allah ialah orang yang paling tinggi ketaqwaannya, Sesungguhnya Allah maha mengetahui lagi maha mengenali”.

Mari kita sambung mengenali makhluk yang digelar “Aslaik La” ini. Ia sebenarnya telah dijadikan Allah semenjak berbillion-billion tahun dahulu lagi. Ia telah menyaksikan kehidupan dan kehancuran semua bangsa2 terdahulu di bumi ini... bermula daripada 96 Bangsa2 Hebat (27.3 Bilion Tahun), Bangsa Al-Jin (16.4 Bilion Tahun), Kumpulan Al-Bashar Pertama (820 Juta Tahun), Kumpulan Al-Bashar Kedua (41 Juta Tahun), Kumpulan Al-Bashar Ketiga (2.2 Juta Tahun) dan Bangsa kita... Al-Insaan (bermula lebih daripada 100 Ribu Tahun dahulu).

Tentang gelaran “Aslaik La” pula yang bermaksud “Yang Ada di dalam Tiada”, rasanya elok kalau saya menjelaskannya sedikit. Harus kita faham bahawa maksud kewujudan yang sebenar ialah kedua-duanya sekali. Dengan kata lain, “Ada” ialah satu bentuk kewujudan. “Tiada” pun adalah satu bentuk kewujudan juga. Ada = Wujud; dan Tiada = Wujud. Anda boleh faham? Kalau tak faham takpe la :P Kalau faham... Alhamdulillah... :D Justeru itu kita kena betul2 jelas yang “Tidak Ada” adalah tidak sama dengan “Tidak Wujud”.

Seperti yang kita ketahui... bagi “Aslaik La”... kebolehan berkomunikasi dan merekabentuk berbagai2 bahasa baru adalah mudah sahaja. Ini semua kuasa Allah dan saya faham... bagi anda yang baru sahaja mendengar tentang hal2 yang sebegini sudah tentu akan merasa bingung. Tidak kurang pula yang akan menolak mentah2 cerita2 seperti ini. Bagi saya pula, saya hanya berkongsi maklumat2 yang saya dapati daripada pelbagai sumber sebagai juadah dan santapan fikiran anda. Sekiranya anda sudah selesa dan berpuashati dengan keadaan fikiran anda yang sebenarnya terpenjara itu, maka elok la anda berhenti membaca posting ini dan menyambung semula menatap buku2 lain atau akhbar2 serta media2 terbitan Iblis, Dajjal dan konco2 nya :D

Setelah Iblis dan Dajjal pulang daripada bertemu “Alaik La”, mereka pun menunggu untuk “Aslaik La” untuk menjalankan tugasnya untuk memenjarakan fikiran manusia. Tunggu punya tunggu... “Aslaik La” masih lagi tidak melakukannya. Lama kelamaan, Iblis dan Dajjal pun hilang sabar dan kembali menemui “Aslaik La”. Apa yang berlaku selepas itu ialah kedua-duanya ditempelak oleh “Aslaik La”. Barulah Iblis dan Dajjal faham yang “Aslaik La” hanya akan memulakan kerja memenjara fikiran manusia selepas kejadian Banjir Besar di zaman Nabi Nuh a.s.

Dengan kata lain, sebelum kejadian “Banjir Besar” fikiran manusia adalah bebas yakni tidak terpenjara seperti fikiran manusia selepas itu. Mereka yang hidup sebelum Banjir Besar langsung tidak mengahadapi masalah perbezaan bahasa kerana mereka hanya menggunakan 9 jenis bahasa sahaja. Semua manusia pada waktu itu memahami kesemua 9 jenis bahasa yang mereka gunakan bersama2 ini (Apakah 9 jenis bahasa ini? - Nanti la, kena bukak siri lain. panjang ceritanya nih).

Seperti yang kita tahu, setelah Banjir Besar, para pengikut Nabi Nuh pun bertebaranlah di muka bumi ini sehelai sepinggang. Mereka telah meninggalkan kehidupan moden dan serba canggih mereka ditelan banjir. Mereka mula kembali menjadi orang2 gua dan kembali mula berburu, bercucuk tanam dan mengail ikan.

Selepas Banjir Besar, “Aslaik La” pun mula menjelajahi bumi bertemu dengan setiap puak yang bertebaran di muka bumi ini. Bagi setiap puak, dia mengajarkan beberapa ilmu tertentu dan bahasa yang unik untuk setiap puak. Akan tetapi, ada beberapa perkara yang sama diajarkan kepada semua puak.... iaitu kisah 96 Bangsa2 Hebat, Al-Jin dan 3 Kumpulan Al-Bashar yang telah hidup, dihancurkan dan saki-baki mereka yang masih tumpang hidup di bumi hingga ke hari ini. Sebagai tanda yang “Aslaik La” telah singgah mengajarkan ilmunya, setiap puak diarahkan untuk membina piramid2 dan kubah2 selaras dengan teknologi Atalan dan Lamarakh (seperti yang pernah saya ceritakan di dalam posting2 yang lalu di dalam album NWO).

Selepas selesai “Aslaik La” selesai menjalankan tugasannya ini, maka bermulalah manusia hidup berpuak-puak dengan mengamalkan semangat patriotisme puak masing2. Setiap puak mula melihat puak2 yang lain sebagai orang asing dan bukan lagi saudara mara mereka yang berasal daripada Bahtera Nabi Nuh a.s. Kini kita boleh lihat, semua negara/negeri bangga dengan bendera negara/negeri masing2, lagu2 kebangsaan negara/negeri masing dan seterusnya lupa yang mereka semua sebenarnya adalah bersaudara. Ada pula sesetengah puak (di bawah pengaruh Iblis dan Dajjal) menindas puak2 lain. Ketua2 negara hari ini pula dimestikan menyokong serta menganggotai kelab Iblis dan Dajjal di belakang rakyat mereka sendiri. Jika tidak, Dajjal akan memasukkan mereka ke dalam neraka Dajjal dan menghadapi kesukaran hidup serta “bancruptcy” ekonomi. Akhir sekali, fikiran manusia pun terpenjaralah dek kerana hal2 ini yang mana benihnya ialah semata2 berpunca daripada perbezaan bahasa2 mereka.

Menyambung cerita tentang “Aslaik La” pula, tugasannya bukan sahaja sekadar memenjarakan fikiran manusia. Rupanya ia ada tugasan lain. Saya pun hanya mengetahui tentang hal ini tidak lama dahulu. Saya baru mengetahui, yang “Aslaik La” bukan sahaja tugasnya memenjarakan fikiran manusia, akan tetapi di akhir zaman.... “Aslaik La” jugalah yang bertanggungjawab membebaskan manusia daripada penjara fikiran mereka. Bagaimanakah caranya untuk membebaskan fikiran manusia?

Kalau dulu manusia terpecah-belah berpunca daripada perbezaan bahasa, kini untuk melepaskan belenggu fikiran ini “Aslaik La” mula mengajarkan pula sejenis ilmu komunikasi yang melangkaui batasan bahasa. Sebelum hal ini dapat diterangkan, saya perlu menjelaskan lebih banyak lagi tentang “Aslaik La” dan berkongsi beberapa maklumat lain terlebih dahulu.

Wallahualam.

Sabtu, 25 Februari 2012

AsLaik La (Al Insaan 2/7)


ASAL-USUL TENTANG BAGAIMANA FIKIRAN AL-INSAAN DIPENJARAKAN OLEH SEJENIS MAKHLUK?
[Part 2 of 7]

Percayakah anda... perbuatan berfikir dianggap sebagai salah satu bentuk ibadah yang amat tinggi dan unik nilainya di sisi Allah s.w.t? Cuba lihat firman Allah s.w.t yang bermaksud: “Mereka yang mengingati Allah dalam keadaan berdiri, duduk dan tidur serta berfikir pada kejadian langit dan bumi (lalu berkata) Tuhan kami sesungguhnya Engkau tidak jadikan semua ini sebagai satu kebatilan, maha suci Engkau. Maka lindungilah kami daripada azab neraka. [Surah al-Imran, ayat 190].

Kemudiannya Allah s.w.t juga berfirman lagi [dalam surah al-Baqarah ayat 164] bermaksud: “Sesungguhnya pada kejadian langit dan bumi, perubahan malam dan siang serta kapal yang belayar di lautan membawa perkara yang memberi faedah kepada manusia, dan apa yang diturunkan Allah s.w.t dari langit dari air lalu dihidupkan dengannya bumi yang gersang dan menyebarkan padanya setiap kehidupan, melalukan angin dan awan yang ditundukkan di antara langit dan bumi, itu semua merupakan tanda (kekuasaan Allah s.w.t) bagi mereka yang berfikir”.

Sebenarnya... banyak lagi ayat2 Al-Quraan di mana Allah s.w.t menyebut tentang betapa perlunya dan betapa mulianya orang2 yang berfikir. Anda boleh semak sendiri di dalam Al-Quran.... kalau tak silap saya, hal2 tentang keutamaan berfikir ini disebutkan sebanyak 48 kali jumlahnya. Sila berikan komen di ruangan komen FB ini sekiranya saya tersilap kiraan dan mohon dapat diperbetulkan.

Okay... sambung balik cerita....

Pembenci2 al-insaan maklum sangat tentang hal ini. Justeru itu... mereka tahu, antara perkara yang mesti dilakukan ialah membendung kebolehan manusia berfikir. Akan tetapi... siapakah yang mampu untuk membendung fikiran manusia? Siapakah yang mampu memenjarakan fikiran manusia? Ya, Iblis dan Dajjal pun tidak mampu melakukan tugas ini sendirian.

Oleh kerana Iblis dan Dajjal tahu yang mereka tidak mampu membendung dan memenjarakan fikiran manusia sendirian.... lantas mereka sedar diri yang tugas ini mesti di “out-source” atau lebih tepat lagi mereka perlukan rakan kolaborasi di dalam hal ini. Mereka tahu yang mereka perlu pergi kepada makhluk2 yang mampu melakukan tugasan yang hampir mustahil ini. Suatu MOU dan seterusnya MOA perlu ditandatangani dengan salah satu daripada mana2 makhluk yang berkebolehan untuk mengikat persefahaman dan perjanjian supaya tugasan memenjarakan fikiran manusia dapat segera dilaksanakan.

Tanpa melengahkan masa, Iblis dan Dajjal menemui satu demi satu makhluk yang berkebolehan ini untuk dijadikan rakan kolaborasi. Akan tetapi, semuanya menolak. Ada makhluk yang menolak kerana takut kepada kemurkaan Allah (bagus la kalau macam ni, masih ingatkan Allah) dan ada juga yang menolak kerana tak sanggup untuk melalui kepayahan tugasan ini (yang ni jenis makhluk yang tak nak cari pasal). Tapi apa yang memeranjatkan ialah, kebanyakan makhluk ini menolak kerana takutkan al-insaan. Takut kepada al-insaan? Hebat sangatkah al-insaan ini? Makhluk2 berkebolehan ini bukan calang2... tapi masih takut kepada al-insaan? Mmmmm... musykila kabir :P

Dipendekkan cerita, setelah puas Iblis dan Dajjal bertemu dengan makhluk2 yang berkebolehan ini dan semuanya menolak.... mereka tiada pilihan lain lagi melainkan bertemu dengan makhluk berkebolehan yang terakhir. Pada mulanya, mereka memang tidak mahu langsung menemui makhluk ini.... tapi apa boleh buat... hanya inilah harapan terakhir mereka di dalam menjayakan perlaksanaan memenjarakan fikiran manusia. Mereka tahu... kalau semua manusia berfikir... maka tak lakulah penipuan2 mereka untuk menyesatkan manusia.

Makhluk ini saya tidak tahu namanya yang sebenar... tetapi daripada beberapa sumber yang saya dapat semak... dia digelar “Aslaik La”. Kenapa ia tidak mempunyai nama? Ini ialah kerana ia bukanlah makhluk yang menggunakan bahasa di dalam komunikasi harian mereka... maka macam mana la ia nak mempunyai nama.... kerana untuk menamakan sesuatu... ia perlu dinamakan menggunakan perkataan dan perkataan ialah salah satu komponen bahasa. Adakah anda faham? Kalau tak faham... ulangi baca perenggan ini kerana amat mustahak untuk anda memahami perenggan ini sebelum meneruskan pembacaan anda.

Walaupun makhluk ini tidak menggunakan bahasa untuk berkomunikasi sesama mereka, ironinya ialah makhluk ini amat handal di dalam bidang bahasa dan boleh dikatakan mereka menguasai seluruh dan segala mak nenek jenis bahasa.... malah dengan mudah pula spesies mahkluk ini boleh merekabentuk bahasa2 baru sekiranya mereka mahu. MasyaAllah... ini lah kekuasaan Allah.

Selain daripada itu... sesuatu yang lebih sukar untuk dipercayai ialah makhluk ini boleh mengesan, membaca dan memahami apa sahaja. Inilah sebabnya kenapa Iblis dan Dajjal pada mulanya amat keberatan untuk berjumpa makhluk ini untuk mengikat perjanjian. Iblis dan Dajjal tahu, sebaik sahaja mereka menemui makhluk ini.... sudah tentu apa yang ada luar dan dalam mereka (zahir dan batin) dapat dibaca dengan mudah oleh makhluk ini yang digelar “Aslaik La”. Saya diberitahu oleh beberapa rakan yang maksud “Aslaik La” ialah “Yang Ada di dalam Tiada”.... hahahhhh... saya tahu... ntah bahasa apa la ni agaknya... Bunyik cerita saya ini pun dah semakin lama semakin berbunyik seperti cerita orang gila :P Tapi terpulanglah... seperti biasa... saya selalu sahaja mengingatkan anda.... Sekiranya anda merasakan cerita ini gila atau anda merasakan saya gila... anda boleh sahaja memilih untuk menghentikan pembacaan anda.

Seperti yang diceritakan tadi, oleh kerana tiada pilihan lagi akhirnya Iblis dan Dajjal pun sepakat bertemu dengan “Aslaik La” untuk mengikat perjanjian supaya “Aslaik La” boleh membantu mereka memenjarakan fikiran manusia.

Sebaik sahaja Iblis dan Dajjal menemui “Aslaik La”.... mereka terkejut besar apabila mendengar apa yang dinyatakan oleh “Aslaik La” kepada mereka.

“Aslaik La” menyatakan seperti berikut.....Wahai Iblis dan Dajjal, kamu berdua sudah tentu tahu yang sebaik sahaja kamu datang menemui aku... serta merta aku tahu dan maklum segala yang berada di luar dan di dalam kamu. Oleh itu, aku maklum yang kedatangan kamu ini kerana mahu aku memenjarakan fikiran manusia bukan?

Iblis dan Dajjal tak tahu respon yang bagaimana harus mereka berikan....

“Alaik La” menyambung... Macam ni sajalah... engkau tidak perlu meminta aku melaksanakan perbuatan itu kerana aku memang telah difitrahkankan oleh Allah untuk menjalankan tugas memenjara fikiran manusia. Oleh itu... pulanglah kamu berdua dan jangan kamu menemui aku lagi.

Setelah faham maksud yang disampaikan oleh “Aslaik La”.... maka pulanglah Iblis dan Dajjal dengan seribu tanda tanya. Namun, walaupun mereka dipenuhi dengan seribu tanda tanya, sudah tentu mereka merasa teramat2 gembira.

Wallahualam.

Penjara Minda (Al Insaan 1/7)


ASAL-USUL TENTANG BAGAIMANA FIKIRAN AL-INSAAN DIPENJARAKAN OLEH SEJENIS MAKHLUK?
[Part 1 of 7]

Setiap hari... sama ada kita suka atau pun tidak... kita kena berfikir. Macam2 la benda yang difikirkan. Daripada sekecil2 benda sampailah benda2 besar yang mungkin memberikan impak tinggi kepada kita atau masyarakat... tak berenti2 kita berfikir. Paling tidak pun kita mungkin kena fikir pasal cam mana nak bayar hutang, macam mana nak nampak kekal cantik menawan, hari ni nak makan apa, kenapa nasib kita selalu malang, macam mana nak majukan bisnes/karier kita, macam mana nak mengenakan orang, bila nak balik kampung, siapa kita nak undi, kat mana nak beli rumah, atau macam mana nak ngorat awek atau mamat yang kita suka... :P Ish ish... tak habis2 berfikir, berfikir dan berfikir.

Sedarkah kita, setiap kali berfikir, apa yang kita buat sebenarnya ialah bercakap dengan diri kita sendiri? Kalau tak percaya... cubalah fikirkan sesuatu dalam keadaan sedar yang kita sedang berfikir. Cuba camkan apa yang kita sebenarnya sedang buat... Ya, sewaktu berfikir kita sebenarnya bertanya kepada diri sendiri dan kemudiannya, kita sendiri yang menjawab soalan tersebut. Bagi para saintis moden, hal ini dipanggil monolog. Dalam sehari... kita dikatakan membuat monolog beratus2 kali... malah bagi sesetengah orang mungkin bermonolog beribu2 kali.

Bila nak bermonolog atau berfikir... kita perlu gunakan bahasa. Ada orang berfikir dalam bahasa Inggeris... ada yang berfikir dalam bahasa Melayu... bahasa Cina... bahasa India dan sebagainya. Pendek kata, bermacam2 bahasa la yang kita gunakan sebagai medium kita berfikir atau bermonolog. Disebabkan hal ini, lahirlah pendapat yang mengatakan “the limits of my language are the limits of my world” atau “had penguasaan bahasa saya ialah had dunia saya”. Dengan kata lain, sekiranya penguasaan bahasa kita lemah... tak kiralah bahasa apa yang kita gunakan untuk berfikir, maknanya lebih terbataslah kebolehan kita untuk berfikir dalam memahami dunia yang kita diami ini.

Ada orang pula berpendapat, sesetengah bahasa itu lebih baik daripada bahasa2 yang lain kerana ketepatan istilah yang dimiliki. Dikatakan bahasa yang terbaik ialah bahasa Arab, Hebrew, Sanskrit dan Portugis. Jika hal ini benar, adakah ini bermakna... sesiapa yang berfikir di dalam bahasa2 ini lebih mudah menguasai ilmu2 dan dapat berfikir dengan lebih baik?

Sekarang cuba bayangkan mereka yang dilahirkan pekak dan bisu pula... Mereka membesar tanpa pernah mendengar dan mempelajari sebarang bahasa khusus. Bagaimanakah cara mereka berfikir? Sekiranya mereka belajar bahasa isyarat tangan pula, adakah setiap kali berfikir mereka akan melakukan monolog bahasa isyarat tangan di dalam minda mereka?

Persoalan lain yang juga timbul ialah... benarkah tiada cara lain untuk kita berkomunikasi atau berfikir melainkan bermonolog menggunakan bahasa? Tak bolehkah kita berfikir tanpa bahasa? Apa benda sebenarnya bahasa ini? Tidakkah anda dapat merasakan bahawa bahasa ini telah digunakan ke atas al-insaan supaya ianya menjadi pagar atau lebih tepat lagi penjara bagi fikiran kita al-insaan? Bahasa adalah penjara yang menghadkan minda al-insaan?

Rasanya... dpd pembacaan hal2 dan persoalan2 yang ditimbulkan di atas, anda kini mungkin telah dapat menangkap tujuan posting ini dibuat. Apa yang saya cuba ketengahkan kali ini ialah tentang siapakah dalang yang telah memanipulasi kewujudan bahasa untuk tujuan memenjara fikiran kita.... al-insaan. Apakah tujuannya? Yang kedua pula... Pernahkah kita terfikir... betulkah sewaktu kita berfikir... kita bermonolog atau sebenarnya kita bukan bermonolog... tetapi dalam diri kita memang ada dua karektor yang senantiasa berbual? Malah pernah kah anda merasakan yang di dalam diri anda ada bermacam2 karektor yang bergilir2 mengambil alih menyuarakan kehendak masing2? Dan yang ketiga... apakah sebenarnya yang sedang berlaku di dalam hal ini terhadap al-insaan?

Berikut adalah maklumat2 yang saya kutip daripada pelbagai sumber.

Diceritakan sewaktu dimasukkan sahaja roh ke dalam jasad semasa kita di dalam alam rahim ibu, bahagian yang paling mula2 sekali memberikan reaksi ialah kelenjar pineal atau “pineal gland”. Apakah kelenjar pineal? Boleh rujuk posting2 terdahulu tentang kelenjar pineal ini di dalam album NWO. (Saya cuba menjimatkan ruangan yang terhad di sini dengan mengelakkan penerangan ulangan tentang kelenjar pineal ini).

Secara analogi perkomputeran... kelenjar pineal ini boleh la dilihat berfungsi sebagai sebuah komputer mikro yang sangat hebat. Cuba bayangkan... walaupun saiznya amat2 kecil (sebesar sebiji kacang) ia dilengkapi dengan hardware dan software yang membolehkan roh menjalankan kerjanya bagi mentadbir jasad. Betulkah begitu?

Daripada apa yang telah diterangkan setakat ini, bolehlah kita membuat perkaitan awal (atau bagi yang skeptik.... andaian awal) bahawa:

(i) roh adalah operator atau “user” bagi komputer mikro hebat bernama kelenjar pineal; dan

(ii) Kelenjar pineal digunakan oleh roh untuk mentadbir jasad.

Adakah anda faham setakat ini? Mari kita sambung....

Tadi semua yang diceritakan berlaku sewaktu kita di dalam rahim ibu. Seterusnya, sebaik sahaja kita dilahirkan, sebuah lagi komputer mikro hebat mula diaktifkan. Ya, komputer mikro hebat kedua ini ialah otak. Kebanyakan saintis moden memberitahu kita yang otak telah mula berfungsi semenjak kita di dalam rahim ibu lagi. Akan tetapi ini adalah tidak benar. Sebenarnya kelenjar pineal lah yang berfungsi sewaktu kita di dalam alam rahim ibu di mana otak pada ketika ini masih belum diaktifkan lagi. Bagaimana boleh jadi begini?

Sama ada kita sedar atau pun tidak, selepas kita dilahirkan.... secara beransur-ansur otak mula mengambil alih sedikit demi sedikit peranan kelenjar pineal. Roh pula secara berperingkat, mula menggunakan otak bagi mentadbir jasad kita dan sedikit demi sedikit roh melepaskan kelenjar pineal daripada kawalannya. Apabila kita berumur sekitar 6 atau 7 tahun, otak pun mengambil-alih sepenuhnya peranan kelenjar pineal.

Setelah otak mengambil alih sepenuhnya, apa yang berlaku ialah kelenjar pineal pun mengalami proses “reboot”. Selepas selesai proses “reboot”, kelenjar pineal duduk di dalam mod tunggu-sedia atau “stand-by mode”. Stand-by untuk apa?

Nampaknya posting Part 1 ini lebih banyak meninggalkan persoalan2 berbanding jawapan2. InsyaAllah... semuanya akan semakin jelas nanti di dalam Part 2, Part 3.... dan seterusnya hinggalah Part 7.


Wallahualam

Selasa, 21 Februari 2012

Perlembagaan Persekutuan


Okay la... oleh kerana aku paham ramai yang tak larat atau takder masa nak baca Perlembagaan Malaysia ni... aku akan highlight apa yang ada dalam Deraf Perlembagaan Illuminati yang akan dan telah diterapkan untuk kegunaan kita semua... rakyat Malaysia tercinta ini. Berikut adalah merupakan apa yang termaktub di dalam Deraf Perlembagaan Illuminati. Untuk permulaan saya akan mengupas serba sedikit mengenai Artikel 1 Perlembagaan Illuminati yang akan menyentuh perihal hak-hak persendirian.

Bagi kebanyakan anda, deraf perlembagaan ini kelihatannya tidak begitu relevan dengan kehidupan kita sekarang. Namun harus difahami bahawa maksud-maksud yang termaktub didalam perlembagaan ini akan diserapkan juga ke dalam undang-undang mana-mana negara (termasuklah Malaysia) kelak sekiranya proxy-proxy Illuminati berjaya dalam usaha mereka mengambil-alih pemerintahan negara itu kelak. Para pembaca juga diingatkan disini bahawa sekiranya Dajal Laknatullah berjaya menjadi pemerintah dunia sejagat, maka perlembagaan inilah yang akan diperkenalkan dan diwajibkan kepada semua umat sejagat. Jika dibaca sekali imbas kelihatannya seolah-olah perlembagaan ini merupakan suatu perlembagaan yang ideal, namun hakikatnya ia cuma merupakan satu pembohongan yang bertujuan mengabui mata kelompok masyarakat yang hatinya telah dibutakan oleh ketaksuban dan kehilangan iman.

Oleh itu sebaiknya pengetahuan mengenai perlembagaan ini kita simpan sebagai pengetahuan umum didalam pemikiran kita kelak, agar membantu para pejuang bangsa dan agama mengenalpasti siapakah bakal pemimpin negara dimasa hadapan yang bertopengkan islam namun merupakan sebenarnya proksi kepada Pertubuhan Rahsia Bermata Satu (Dajal) iaitu Illuminati.

Artikel 1a. Periytiharan Hak Persendirian

Hak ke atas nyawa.
Hak untuk mengejar kebahagiaan tanpa mengganggu hak individu lain.
Hak ke atas harta sendiri, samada secara intelek mahupun berjasad.
Hak untuk melakukan apa-apa sahaja demi meneruskan atau menamatkan nyawa diri sendiri tanpa merosakkan persekitaran alam. Persekitaran adalah milik semua dan membahayakan persekitaran adalah mencabuli hak individu lain.
Hak untuk mencari nafkah melalui usaha seseorang secara mental atau fizikal atau keduanya.
Hak untuk melindungi diri dan harta
Hak mempunyai anak HANYA sekiranya ibu-bapa boleh menjamin makanan, tempat tinggal, pakaian, keselamatan, pendidikan dan perubatan.
Hak untuk berniaga serta tertakluk kepada persetujuan atau kontrak bersama.
Hak untuk privasi dalam segala bentuk.

Perkara pertama yang patut disedari bahawa dalam kesemua hak-hak yang dinyatakan di atas, tiada satupun menyebut bahawa hak seseorang untuk beragama adalah dijamin. Walaupun didalam artikel 18 ada dikatakan "Kerajaan hendaklah melaksanakan permisahan sepenuhnya perihal agama daripada negeri dan kerajaan namun tidak akan membuat apa-apa undang-undang berkenaan agama atau menghalang kebebasannya " namun perkara ini akan termaktub kepada sekatan-sekatan lain iaitu:-

Artikel 1

Hak untuk mengejar kebahagiaan tanpa mengganggu hak individu lain" (perenggan 1 artikel 1(a))
Persekitaran adalah milik semua dan membahayakan persekitaran adalah mencabuli hak individu lain" (perenggan 4 artikel 1(a))
"Hak untuk privasi dalam segala bentuk" (perenggan 9 artikel 1(a))

Artikel 1b

".. dan hanya kerajaan yang memegang kuasa ekslusif untuk melaksanakan apa-apa peraturan ke atas perlakuan sosial di atas muka bumi.." (Seksyen 1)
"Manusia dan makhluk bertamadun; dalam melaksanakan peralatan asas seperti fikiran mereka untuk mencapai ilmu pengetahuan demi mengekalkan kebebasan; atau untuk bertindak dibawah rational pendapat diri sendiri adalah memerlukan institusi kerajaan" (Seksyen 1)
"Kebebasan individu hanya boleh dicerobohi menggunakan kekerasan fizikal. Untuk sebab ini, kerajaan mempunyai monopoly ke atas penggunaan kekerasan dan hukuman ke atas penjenayah" (Seksyen 2)


ARTIKEL 1(A) DAN 1(B) PERLEMBAGAAN ILLUMINATI - TIADA PERLINDUNGAN KEPADA KEBEBASAN BERAGAMA DAN BUDAYA.

Merujuk kepada sekatan-sekatan di atas, adalah jelas bahawa hak beragama di bawah artikel 18 telahpun dibataskan oleh artikel 1(a) dan 1(b) Perlembagaan Illuminati. Sebenarnya langsung tidak wujud kebebasan beragama kerana hakikatnya tidak wujud sebarang agama yang bebas daripada tuduhan boleh mengganggu privasi kepada pihak lain yang tidak menganut agama tersebut. Contoh paling dekat adalah petisyen azan yang pernah dimajukan oleh Teresa Kok daripada parti DAP. Agak malang bagi Puan Teresa kerana bukanlah rakyat dibawah Perlembagaan Illuminati kerana Kerajaan Illuminati seudah tentu akan menyokong petisyen beliau dan memperkenalkan "Teresa Law" bagi mengharamkan berkumandangnya azan di seluruh negara. Boleh juga dibayangkan apa boleh berlaku sekiranya ada pihak yang memfailkan pula petisyen memohon agar Thaipussam dihalang atas alasan mengganggu hak individu tertentu menggunakan laluan trafik, dan cuba bayangkan juga apa akan berlaku apabila wujud pula petisyen-petisyen melampau contohnya bagi menghalang pembakaran mayat (kerana mencemar udara), membantah nyayian gereja, menghalang masakan babi disemua tempat (kerana bau tidak menyenangkan kepada jiran dan orang yang duduk disebelah anda dipawagam), menghalang perayaan rumah terbuka (kerana menyebabkan gangguan lalulintas), menghalang latihan tarian singa (bising konon) dan lain-lain.

Oleh kerana setiap agama dan setiap budaya mempunyai ajaran / aktiviti yang dilakukan dihadapan umum, maka hakikat yang perlu diterima oleh semua bangsa dan agama adalah akan sentiasa ada diantara aktiviti-aktiviti tersebut yang akan dianggap "mengganggu" kepada individu yang tidak menganutinya serta tidak peka hidup bermasyarakat. Namun perasaan "terganggu" ini sebenarnya subjektif dan hanya bersifat individu kepada satu-satu orang tertentu dan bukan bersifat majoriti. Seseorang yang mengamalkan sikap "toleransi" tidak akan menganggap azan atau dram tarian singa atau thaipusam atau nyayian gereja pada pagi/petang ahad itu sebagai mengganggu. Namun seseorang yang hanya memikirkan dirinya sendiri serta tidak tahu hidup bermasyarakat sahaja yang akan berfikiran sedemikian.

Dalam mana-mana masyarakat berbilang kaum, sebenarnya secara automatik wujud dua jenis 'kontrak' iaitu 'kontrak sosial' (merujuk kepada hak antara kaum dalam golongan yang besar) dan 'kontrak rasional' (merujuk kepada penggunaan 'common sense' dan 'rasional' antara individu-individu berlainan agama dan budaya dalam komuniti setempat). Kontrak Rasional adalah sub kepada Kontrak Sosial yang menyatakan bahawa kita hendaklah bertoleransi dan bertanggungjawab dengan tindakan kita sendiri (secara individu) yang meletakkan diri kita terlaku dekat dengan masyarakat yang hanya melaksanakan kontrak sosial mereka.

Di Malaysia contohnya, masyarakat bukan melayu secara umumnya tidak mempertikaikan tindakan koorporat cina yang umumnya hanya mengutamakan individu cina dalam pengambilan pekerja. Ini adalah contoh "kontrak rasional" yang merupakan sub kepada "kontrak sosial" dimana masyarakat bukan melayu telah menerima hakikat bahawa masyarakat cina ingin menentukan halatuju kemewahan ekonomi yang mereka jana. Oleh itu kita pun merasa gembira kerana masyarakat cina juga sebelum tidak pernah cuba mempertikaikan keistimewaan orang melayu dalam politik kerana ini juga adalah rasional kepada kontrak sosial iaitu orang melayulah yang merupakan penduduk asal tanah melayu dan merupakan bangsa yang berjuang menentang sejarah penjajahan.

Saya tidak begitu tahu tentang nisbah penduduk Kinrara yang terlibat didalam Petisyen Azan oleh Teresa Kok (kerana saya tidak berasal dari Selangor). Namun saya difahamkan bahawa petisyen tersebut ditandatangani oleh 100 individu. Merujuk kepada laman web Bandar Kinrara, dinyatakan bahawa pembinaan ke atas 1,904 ekar tanah sedang rancak dijalankan semenjak 1991 dan dijangka akan terdapat 16,779 unit rumah dibina. Jadi saya rasa adalah agak tepat untuk mengandaikan bahawa mempunyai kebebasan untuk memilih mana-mana unit rumah yang dibina berjauhan sedikit dengan Masjid Kinrara sekiranya mereka tidak ingin tidur mereka terganggu. Namun sekiranya mereka tetap juga dengan keputusan membeli unit berdekatan dengan masjid kinrara maka 'common sense' dan 'rasional' hendaklah terpakai. Contohnya sekiranya saya sengaja membeli rumah dalam lingkungan 500 meter daripada gereja, maka patutkah saya marah sekiranya tidur cuti hujung minggu saya terganggu oleh khutbah atau nyanyian gereja?


ARTIKEL 18 PERLEMBAGAAN ILLUMINATI - PEMISAHAN AGAMA DALAM PENTADBIRAN KERAJAAN, SEKULAR ATAU ATHIEST?

Dikatakan bahawa Artikel Illuminati mempunyai 45 artikel dan didalam kesemua artikel itu hanya Artikel 1a yang kelihatannya memperuntukkan hak-hak kepada rakyat. Yang selebihnya artikel 1b sehingga 45 sebenarnya memberi kuasa kepada kerajaan ke atas rakyat, malahan terdapat banyak pengecualian di dalam artikel-artikel lain yang sebenarnya memberi lampu hijau agar kerajaan mengetepikan hak rakyat dibawah artikel 1a.

Di dalam artikel 8 telahn dinyatakan bahawa "(i) Kerajaan hendaklah melaksanakan permisahan sepenuhnya perihal agama daripada negeri dan kerajaan namun tidak akan membuat apa-apa undang-undang berkenaan agama atau menghalang kebebasannya, atau (ii) menghalang kebebasan bersuara, atau (iii) kebebasan akhbar, atau (iv) hak kepada rakyat untuk berkumpul, serta (v) hak untuk mempetisyen kepada kerajaan untuk meluahkan rasa tidak puas hati".

Ramai masyarakat dunia hari ini telah berjaya dipesongkan oleh dakyah Freemason dan Illuminati yang mendefinasikan tindakan memisahkan agama dan kerajaan sebagai tindakan 'sekular'. Perlu diingatkan semua bahawa 'sekular' bermaksud 'beragama namun tidak mengamalkannya' (atau dalam maksud sebenarnya disisi islam adalah seperti seorang muslim tapi tidak bersembahyang iaitu "kafir"). Sekular adalah berbeza dengan athiest seorang sekular tidak akan memisahkan dirinya dan orang lain daripada idea kewajipan bertuhan dan beragama, cuma dia sendiri yang sengaja tidak melaksanakannnya kerana merasa malas atau tidak perlu. Seorang athiest pula akan menafikan serta memisahkan sama sekali kewujudan bertuhan dan keperluan tuntutan agama dalam hidupnya dan hidup orang lain kerana dia sebenarnya enggan mengaku tuhan itu ada.

Perlu dinyatakan disini bahawa tiada satu pun agama yang membenarkan pemisahan agama daripada hidup sosial penganutnya. Tidak samada agama itu Islam, Kristian, Hindu, Buddha, Yahudi atau lain-lain, kesemua agama ada mengkehendaki pemimpin seorang yang patuh pada ajaran-ajaran Tuhannya dan ajaran- nabinya.

Merujuk kepada maksud sebenar pecahan (i) Artikel 18 tersebut, maka jelas disini bahawa Perlembagaan Illuminati akan memastikan tuntutan agama bukan sahaja akan dipisahkan daripada pentadbiran kerajaan, malahan keengganan kerajaan membuat apa-apa undang-undang berkenaan agama bermaksud kerajaan juga akan memisahkan kewajipan beragama daripada rakyatnya dan oleh kerana artikel 1(b) telah menyatakan bahawa Kerajaan berkuasa menentukan tindak-tanduk sosial rakyatnya (tentunya termasuk aktiviti beragama) maka jelas disini bahawa Kerajaan Illuminati bukanlah sekadar kerajaan sekular, sebaliknya adalah kerajaan athiest.

Athiest merupakan seburuk-buruk makhluk di muka bumi ini kerana hakikatnya makhluk paling bejat di dunia iaitu Iblis pun mengakui bahawa Allah itu wujud. Namun Iblis juga sering mendatangani manusia diakhir hayatnya demi memujuk manusia tersebut agar berkata bahawa "Allah itu tiada". Maka sekiranya terpedaya dengan pujukan iblis, kekallah selamanya manusia itu didalam neraka dan ketawalah Iblis kerana berjaya menghinakan manusia iatu lebih hina daripada Iblis.

Kesimpulannya, ahli-ahli politik didalam Kerajaan Freemason dan Illuminati adalah lebih hina daripada Iblis dan Dajal yang mereka sembah kerana apabila mereka memisahkan agama dan Tuhan daripada kerajaan mereka, maka mereka sebenarnya adalah athiest iaitu sehina-hina makhluk dimuka bumi.

Didunia kini, negara ketua kepada dasar pemisahan agama dari kerajaan adalah Amerika Syarikat. Namun walaupun pada hakikat sebenarnya ajaran Masonic sebenarnya mahukan agar pengikutnya menjadi athiest, namun buat masa ini propaganda politik lebih kepada menukarkan pegangan kerohanian rakyatnya menjadi sekular iaitu memisahkan jiwa mereka daripada kehendak-kehendak agama mereka.

Di Malaysia, Kecenderungan memisahkan agama dengan pegangan politiknya boleh dilihat terselit didalam tindak-tanduk Dato Seri Anwar Ibrahim apabila enggan bermuhabalah. Hakikatnya keengganan beliau bermuhabalah bukanlah disebabkan oleh keengganan beliau bersumpah kerana sepertimana yang kita tahu, beliau langsung tidak kisah dengan pengikut-pengikutnya seperti Raja Petra, P. Balasubramaniam, Dr. Pusrawi, Dr. Munawar Ahmad Anees, Sukma, Meor Razak dan Nalla Kurapan untuk bersumpah di hadapan Pesuruhjaya Sumpah. Dengan mengiktiraf format Sumpah dibawah Akta Akuan Berkanun 1960 namun enggan mengiktiraf format Sumpah Saiful secara Muhabalah disisi agama (atas alasan tidak sah disisi undang-undang dunia?), maka jelaslah bahawa pemimpin PKR ini telah mematuhi polisi pemisahan agama daripada wadah politiknya sendiri. Tidak syak lagi sekiranya PKR berjaya memerintah, maka Artikel 18 Perlembagaan Illuminati akan diserapkan (walaupun secara berselindung) ke seluruh cabang kerajaan.

Sekiranya Muhabalah Saiful Bukhari itu mencukupi dibalas dengan Akuan Berkanun beliau dibawah Akta Akuan Berkanun 1960 yang tidak memerlukan nama Allah dan Rasul disebut, maka saya rasa sudah tentu Anwar Ibrahim rela memfailkan Akuan Berkanun setebal buku telefon bagi membuktikan dia tidak meliwat. Namun masalah sebenarnya adalah kerana Muhabalah bukanlah Muhabalah sekiranya tanpa menyebut nama Allah Dan Rasul. Jadi masalah sebenarnya bukan Muhabalah, tetapi kerana beliau enggan menyebut nama Allah dan Rasul di depan umum. Sepertimana yang pernah saya kupas dalam artikel saya (the oath of obligation), Anwar tidak dibenarkan menyebut nama Allah dan Rasul oleh penaja-penajanya kerana bertentangan dengan Artikel 18 Perlembagaan Illuminati. Kepintaran penaja-penajanya telah berjaya membentuk Anwar agar mempromosikan athiestsm disebalik samaran politik sekular, dan yang paling hebat adalah apabila ia dilakukan oleh seorang muslim bersongkok dan mencanangkan dirinya pemimpin Islam.

Berbalik kita kepada perlembagaan Illuminati, oleh kerana tiada jaminan kebebasan beragama diberikan di dalam artikel 1a, maka secara perundangan hak beragama tidak dilindungi oleh undang-undang dan oleh demikian kerjaan berhak menganggap aktiviti beragama dan pertubuhan-pertubuhan agama sebagai haram.


HAK KEBEBASAN INDIVIDU DIBAWAH PERENGGAN (7) ARTIKEL 1(A) PERLEMBAGAAN ILLUMINATI - SEMBAH KORBAN KEPADA MOLOCH?

Didalam artikel "Novus Ordo Seclorum & All Seeing Eye", telah dijelaskan tentang Tuhan Syaitan yang disembah oleh Illuminati iaitu Moloch yang berupa syaitan berkepala lembu. Moloch atau anak lembu emas di dalam kisah Nabi Musa adalah merupakan Tuhan Perang kaum Illuminatu yang disembah dengan cara menumpahkan darah ke atas bumi melalui pembunuhan dan penyembelihan. Selera terbesar Moloch adalah korban kanak-kanak kecil dna bayi.

Moloch juga dikatakan menjanjikan bantuan sihir terkini kepada penyembah-penyembahnya yang sanggup mengorbankan kanak-kanak. Malahan dikalangan anggota Illuminati, mereka percaya kepada ilmu sihir yang akan diberikan oleh syaitan Moloch dan Belial sekiranya permintaan dipenuhi. Belial contohnya, mampu membantu merangsang para pendengar pidato yang akan terpesona dengan kata-kata ahli politik yang didampingi Belial, manakala Moloch pula mampu memberikan bangkitan marah, kekuatan dan keberanian bertempur kepada pengikut-pengikut ahli politik yang telah diserap oleh sihirnya.

Dikalangan golongan anti-Illuminati, mereka percaya misteri kehilangan kanak-kanak di seluruh dunia pada hari ini adalah sebahagiannya didalangi oleh pengikut Illuminati yang berniat membunuh kanak-kanak tersebut sebagai persembahan kepada Moloch. Adalah juga dipercayai bahawa pergerakan pro-pengguguran bayi adalah didalangi dan dibiayai oleh Illuminati kerana bagi setiap kematian bayi semasa proses pengguguran, maka Moloch mendapat habuannya.

Di dalam perenggan (7) Perlembagaan Illuminati ada menyatakan "Hak mempunyai anak HANYA sekiranya ibu-bapa boleh menjamin makanan, tempat tinggal, pakaian, keselamatan, pendidikan dan perubatan."

Sekali imbas kita mungkin menyangkakan bahawa perenggan (7) ini dideraf bagi maksud melindungi hak asasi kanak-kanak yang bakal dilahirkan. Namun hakikat yang sebenarnya adalah perenggan 7 adalah bertujuan menggalakkan dan memaksa para ibu-bapa membunuh bayi mereka sendiri secara pengguguran. Perenggan 7 dengan jelas telah menyatakan bahawa Hak untuk mempunyai anak hanya dibenarkan ke atas ibu-bapa yang boleh menjamin 6 perkara iaitu makanan, tempat tinggal, pakaian, keselamatan, pendidikan dan perubatan. Maka dengan kata lain hanya golongan kaya sahaja yang dibenarkan mempunyai anak manakala golongan miskin adalah dihalang melahirkan zuriat.

Oleh kerana di zaman pemerintahan Dajjal nanti kesemua bentuk perniagaan, perkhidmatan sosial dan agensi kerajaan akan akan dikawal secara berpusat, maka Dajjal akan mempunyai keupayaan megawal kos sara hidup sehinggakan jurang perbezaan antara miskin dan kaya terlalu besar. Selain daripada itu oleh kerana seks bebas dan pelacuran berleluasa akibat gaya hidup sekular dan kemiskinan, maka akan berlaku insiden kehamilan luar nikah dalam jumlah berjuta-juta setiap tahun. Para ibu-bapa miskin dan ibu tunggal yang sudah pasti gagal membuktikan kemampuan 6 perkara di atas akan dipaksa oleh kerajaan agar melakukan pengguguran manakala anak-anak kecil yang telah lahir pula akan dirampas dari ibu-bapanya oleh Kerajaan. Ini akan merupakan zaman paling gelap kepada manusia dimana kanak-kanak yang dirampas hilang begitu sahaja (ramai akan dibunuh) manakala beribu janin bayi akan akan dibunuh setiap bulan. Bagi Moloch pula, ini tentunya zaman paling bahagia baginya kerana menerima persembahan korban bayi dan kanak-kanak tanpa ada hentinya.

PENUTUP

Di tulisan yang lain saya akan membincangkan pula peruntukan-peruntukan lain didalam deraf perlembagaan Illuminati bagi membongkar maksud sebenar disebalik perlembagaan yang telah disediakan oleh golongan Freemason dan Illuminati bagi menyambut kedatangan pemerintahan Dajal di akhir zaman ini. Saya percaya banyak daripada kandungan deraf perlembagaan ini akan diserap ke dalam undang-undang Malaysia sekiranya Barisan Alternatif (yang mana ketika itu PAS bukan lagi sebahagian daripadanya kerana telah ditendang keluar oleh Pemimpin Barisan Alternatif ketika itu selepas habis manis sepah dibuang) dibenarkan memerintah kelak.




Credits to Zul Segamat

Penutup satu Permulaan [TB Part 13/13]


Di dalam Part 13 (Bahagian Akhir) ini, apa yang saya cuba lakukan ialah membuat perkaitan sebahagian maklumat2 yang telah lama saya simpan tapi bimbang untuk berkongsi. Ianya sukar disampaikan tanpa bercerita dahulu tentang hal2 yang terdapat di dalam Part 1 hingga Part 12. Saya tidak pasti apakah bentuk respon yang bakal diterima. Namun, setelah membuat moderasi yang terperinci, saya rasa sedap hati untuk menggunakan ruangan FB ini untuk membuat “test run”.

Diharapkan ianya dapat mencetuskan buah fikiran dalam mencari cara masing2 memahami apa yang telah dan sedang berlaku... mungkin juga dapat bersedia pula dengan apa yang akan berlaku. Terpulanglah pada anda... sama ada mahu menimbangkan atau pun tidak apa perkara ini secara serius. Seperti posting2 terdahulu, sudah tentu apa yang ada di Part terakhir ini pun bersifat radikal. Malahan... mungkin bagi sesetengah orang... ianya teramat2 radikal sekali.

Kerana ruangan posting FB adalah terhad... saya akan terus “straight to the point” sahaja tanpa konar sana dan konar sini lagi supaya dengan ruangan terhad ini, dapat saya muatkan apa yang saya hajatkan.

Anda sudah bersedia? Here we go...

[Nota: Dicadangkan anda baca perlahan-lahan perenggan2 selepas ini. Pastikan anda betul2 faham apa yang diperkatakan... jangan sampai salah faham pulak. Kalau perlu, ulang banyak kali sehingga faham... kalau masih tak faham jugak... mungkin anda membaca posting ini dalam keadaan lapar, mengantuk atau anda sedang mengalami keadaan “jiwa kacau”... :P]

Sebelum ini anda tentu pernah mendengar atau membaca tentang kisah Nabi Nuh a.s. Sewaktu berlaku banjir besar, bahtera beliau telah memuatkan insan2 terpilih serta makhluk2 lain yang juga terpilih. Cuma, apa yang tidak dicatatkan di mana2 buku setakat yang saya dah baca ialah tentang Bangsa2 terdahulu yang juga menumpang di dalam bahtera Nabi Nuh a.s. Apakah tujuannya mereka menumpang sedangkan mereka boleh sahaja menyelamatkan diri daripada banjir besar ini dek kerana ilmu2 dan kebolehan2 yang mereka miliki? Ya... mereka semua ada satu tujuan yang sama. Mereka mahu mengenali lebih dekat lagi tentang makhluk yang bernama Al-Insaan ini. Semua 96 jenis Bangsa2 terdahulu telah sepakat menghantar wakil masing2 di dalam hal mahu menumpang bahtera ini.

Dipendekkan cerita, setelah banjir besar berakhir, kesemua 96 wakil Bangsa2 terdahulu ini telah bersependapat dan sama2 bersetuju memang patutlah Al-Insaan kini menjadi khalifah di Bumi menggantikan Bangsa2 mereka. Ini kerana mereka kagum dengan kelebihan2 yang dipinjamkan Allah kepada Al-Insaan. Kerana ini, sebelum meninggalkan bahtera, mereka semua telah berdoa kepada Allah. Mereka meminta supaya kisah2 dan ilmu2 tentang Bangsa2 terdahulu ini tidak pupus hilang begitu sahaja tetapi diwarisi pula oleh Al-Insaan. Guess what? (sori... cakap omputih plak sikit). Doa daripada 96 Bangsa2 terdahulu ini telah dimakbulkan oleh Allah.

Ok... standby... di sinilah bermulanya maklumat yang saya rasa teramat2 radikal bagi sesetengah kita. Macam biasa... saya mohon hentikan pembacaan anda sekiranya anda merasakan saya telah melepasi batasan dan melampau.

Ada apa dengan nombor 96? Klu nya terdapat di dalam Surah ke-96 iaitu Surah Al-'Alaq. Semua orang tahu bahawa ayat2 di dalam Surah Al-'Alaq ialah wahyu pertama pertama diturunkan. Tetapi di dalam penyusunan Al-Quran, ia duduk sebagai surah yang ke-96. Ini kerana ia membawa kisah2 dan ilmu2 Bangsa2 terdahulu. Kalau nak dihuraikan semuanya tentulah tidak cukup ruangan di sini. Untuk itu saya akan menyentuh hanya tentang 5 ayat pertama sahaja yang membawa 4 perkara yang menjadi sebahagian daripada inti2 kepada ilmu2.

Sebelum bercerita lebih lanjut, saya mohon anda bersedia dengan terjemahan Al-Quran di sisi anda. Ini bagi membolehkan anda menyemak terus apa yang saya ceritakan tentang 5 ayat2 yang dimaksudkan.

Ayat pertama... Allah telah mengarahkan kita untuk Iqra’... bacalah. Baca apa? Kemudian ayat ke-2, ayat ke-3 dan ayat ke-4 pula diceritakan tentang kejadian Al-Insaan daripada segumpal darah dan bagaimana Allah yang maha mulia mengajarkan kita dengan kalam. Segumpal darah? Kalam apa? Perkataan yang digunakan di sini untuk merujuk kepada manusia ialah Al-Insaan. Seperti yang diceritakan sebelum ini, Al-Insaan bermaksud jenis kita dan tidak termasuk Al-Bashar atau mana2 Bangsa terdahulu. Ayat ke-5 pula memberitahu kita.... yang Allah mengajarkan Al- Insaan apa yang tidak diketahui. Apa yang kita tidak ketahui?

Inilah kunci yang sangat2 penting bagi membentuk “rangka” atau “framework” pemikiran (akal dan hati) kita supaya kita boleh meneroka lebih jauh lagi di dalam mengkagumi kebesaran Allah dan seterusnya dapat pula mengkaji ilmu2 yang sebelum ini mungkin teramat2 sukar sekali difahami.

(i) Baca apa? Bacalah apa yang ada di sekeliling kita. Bacalah... bukan hanya dengan 5 deria dan akal sahaja malah juga dengan hati. Bacalah... supaya kita mengerti adanya Bangsa2 terdahulu dan dapat pula kita memanfaatkan ilmu2 yang dipinjamkan Allah kepada mereka.
(ii) Segumpal darah? Perkataan yang digunakan untuk segumpal darah ialah 'Alaq ('Ain, Lam dan Qof ). Tajuk surahnya pun Al-'Alaq. Daripada segi konteks dan terjemahan yang lebih tepat, ia merujuk kepada DNA Al-Insaan. Cuba recall kisah DNA ini daripada Part 6. Kalau tak ingat... baca la semula Part 6 yer :P Anda faham sekarang? Semua ilmu2 ini telah ada di dalam “DNA junk” Cuma menunggu masa untuk diaktifkan. Bagaimana nak mengaktifkannya? Ntah... kalau saya tau nak buat cam mana... sudah lama saya aktifkan “DNA junk” saya sendiri :D
(iii) Kalam apa? Kalam yang telah Allah ciptakan untuk menulis Qada’ dan Qadar di dalam Kitab Lauh Mahfuz. Apa signifikasinya? Seperti yang kita tahu... semuanya telah dituliskan di Lauh Mahfuz. Kalau betul2 nak cerita pasal Lauh Mahfuz ni... terlalu panjang. Harap anda dapat cuba mencernakan klu ini terlebih dahulu. Jika diizinkan Allah... saya akan kongsikan lebih terperinci di dalam posting2 akan datang.
(iv) Apa yang tidak kita ketahui? Selagi “DNA junk” tidak aktif... selagi itulah kita tidak mengetahui. Insyaallah... kalau kita sentiasa mencari... dapatlah kita mengetahui.

Cukuplah setakat ini dulu kot... Semoga apa yang dihidangkan daripada Part 1 hingga Part 13 ini dapat memberikan kita manfaat di dunia dan di akhirat. Akhir kata, mana yang baik itu sudah tentu datang daripada Allah, dan mana yang tidak baik datangnya daripada kelemahan dan kealpaan diri saya sendiri.

Wallahualam.

p/s: Bacalah dengan seikhlas mungkin imej yang disertakan bersama posting ini.

Rabu, 15 Februari 2012

Siapa lagi? [TB 12/13]

Bermula daripada Part 1 hingga Part 11, rasanya tidak keterlaluan jika dikatakan saya telah menghujani anda dengan maklumat2 yang luar biasa, aneh dan amat jarang diambil serius. Malah bagi kebanyakan orang terutamanya yang skeptik pasti merasakan hal2 sebegini adalah gila atau mengarut semata2 dan setaraf dengan kisah2 dongeng dan mitos. Bagi anda yang masih sanggup untuk meluangkan masa dan sudi memberi ruang untuk berfikir tentang perkara2 ini.... marilah kita menyambung sedikit lagi.

Di akhir Part 11, kita dah pun menyenaraikan saki baki tujuh Bangsa terdahulu yang masih hidup bersama2 dengan kita (Al-Insaan) di Bumi hingga ke hari ini iaitu:

i. Bangsa Polippa Al-Hin;
ii. Bangsa Polippa Al-Bin;
iii. Bangsa Polippa Al-Tam;
iv. Bangsa Polippa Al-Ram;
v. Bangsa Al-Jin;
vi. Bangsa Al-Bashar Atalan; dan
vii. Bangsa Al-Bashar Lamarakh.

Adakah ini sahaja Bangsa2 yang masih wujud hingga ke hari ini?

Jawapannya.... sudah tentu tidak. Terdapat puluhan lagi Bangsa2 yang terselamat dan telah meneruskan kelangsungan hidup mereka semenjak jutaan tahun lagi. Al-maklum... Bumi ini sudah sangat tua. Saya tidak dapat bayangkan bagaimanakah reaksi mereka yang skeptik ini sekiranya saya mula bercerita pula tentang semua puluhan Bangsa2 ini. Cerita2 tentang kewujudan tujuh jenis Bangsa sebelum ini sahaja pun sudah cukup untuk menyebabkan ruangan “FB Private Message” saya dipenuhi dengan kata2 mengejek dan berbentuk perlekehan. Tidak kurang juga kata2 nasihat yang menyuruh saya kembali ke dunia realiti.... ya... realiti yang fana atau palsu... Itulah realiti menurut definisi mereka yang tidak mempercayai perkara2 yang halus ini.

Untuk memburukkan keadaan lagi, keberadaan Bangsa2 ini pula dirahsiakan dan ditutup oleh geng2 jahat melalui program2 “information censorship” mereka. Program2 ini telah lama dikuatkuasakan semenjak beribu2 tahun lagi di kalangan pemegang2 tampuk pemerintahan negara, di kalangan komuniti saintis dan akademia hinggalah kepada kawalan informasi masakini yang dijalankan secara paksa melalui kuasa kepolisan, ketenteraan dan kumpulan2 pelbagai huruf mereka seperti CIA, KGB, MI6, dsb diterajui oleh the Head of Jesuits. Minda kita pula telah diasuh semenjak kecil lagi dengan sistem pendidikan mereka. Tidak cukup dengan itu, minda kita dilobi pula dengan program2 berita dan informasi tajaan mereka disusuli dengan persembahan2 hebat Hollywood dan rangkaian televisyen serta media mereka.

Ini semua membawa kepada satu situasi yang bagaimana?

Untuk permulaan, cuba bayangkan sekiranya anda ialah salah seorang pembuat keputusan di dalam pentadbiran geng2 jahat. Anda tentu sedar yang geng2 jahat anda sudah menguasai hampir semuanya... harta, duit, sistem ekonomi, sistem pendidikan, kuasa ketenteraan, teknologi sains dan sistem kekuasaan pemerintahan negara2 di seluruh dunia ini. Kenapa anda masih lagi tidak berani beroperasi secara terang-terangan dan menghapuskan terus sesiapa yang menghalang anda? Bukankah anda berkuasa untuk melakukannya sekarang? Apa yang menyebabkan anda masih belum lagi bertindak?

Sebenarnya, geng2 jahat ini masih tidak berani lagi melakukan tindakan penyudah mereka kerana dua perkara:

i. Populasi Bumi yang terlalu ramai – Pada masa ini (setakat awal tahun 2012), populasi Bumi telah melepasi 7 Billion orang. Sekiranya geng2 jahat (yang tak sampai 5% populasi ini) mengambil keputusan untuk menguatkuasakan kehendak mereka secara paksa, pasti mereka tidak akan sanggup ditentang oleh jumlah populasi yang ramai ini. Mereka perlu melakukan beberapa tindakan persediaan terlebih dahulu seperti mengurangkan populasi Bumi atau setidak-tidaknya melemahkan populasi Bumi dengan jalan peperangan, kebuluran, penyebaran penyakit dan pelbagai sekatan terhadap kelompok2 tertentu.

ii. Kewujudan puluhan Bangsa2 terdahulu – Geng2 jahat sedia maklum tentang kewujudan Bangsa2 terdahulu ini yang mempunyai pelbagai kebolehan luar biasa. Mereka sebenarnya amat bimbang kalau2 Bangsa2 ini masuk campur dan mungkin akan menyokong rakyat Bumi menentang Syaitan, Dajjal dan konco2 nya jika mereka bertindak sekarang. Maka, geng2 jahat ini pun sebenarnya ada program2 tertentu untuk menjejaki Bangsa2 terdahulu ini bagi menghapuskan mereka (Ni pun kalau nak cerita... bunyi nya pasti amat di luar akal :P).

Cuba bayangkan alam semesta yang sebegini luas dengan banyaknya ruang2 dimensi yang kita tidak ketahui; adakah wajar sekiranya kita mengatakan hanya kita sahaja yang ada di sini?

Persoalan seterusnya ialah... hebat sangatkah kemajuan sains dan teknologi yang kita telah capai kini sehingga kita dengan penuh yakin menidakkan sebarang kewujudan makhluk2 lain?

Adakah jika sesuatu perkara itu tidak dapat kita lihat, dengar, sentuh, hidu dan rasa.... kita mengatakan ianya tidak wujud? Contoh mudah ialah jika kita mengkaji mata kita sendiri yakni deria penglihatan kita.... ianya hanya mampu melihat tidak sampai 0.01% daripada spektrum atau julat cahaya yang wujud. Ini bermakna 99.99% spektrum cahaya langsung kita tidak sedari wujudnya tanpa menggunakan peralatan2 sains.

Dan akhir sekali, kenapa agaknya bila ada orang yang mengkaji dan menghebahkan perkara sebegini akan dihentam oleh orang2 di sekeliling mereka yang telah terasuh dan terdidik dengan sistem yang sedia ada?

Dalam Part 13 kelak... iaitu Part yang terakhir... saya akan cuba kongsikan beberapa lagi perkara berkaitan yang pasti akan berbunyi sangat2 radikal terutamanya bagi golongan skeptik. Sebelum itu, rasanya saya perlu mengambil masa sedikit bagi membuat moderasi yang terperinci sebelum membuat posting terakhir nanti.


(Insyaallah... bersambung)

Mereka yang terdahulu.. [TB 11/13]

Di dalam Part 10, saya ada menceritakan yang keturunan Apolloc sebelum Helion telah bersepakat untuk berhenti dan tidak lagi menjadi raja mentadbir Al-Bashar. Ini kerana mereka telah tahu yang masa umat Al-Bashar akan berakhir dalam waktu yang terdekat. Mereka juga tahu yang mereka akan diganti dengan kita Al-Insaan yang dilantik menjadi khalifah selepas mereka. Untuk itu, mereka telah berhijrah beramai-ramai ke Bulan Kedua.

Persoalannya ialah, bagaimana mereka boleh mengetahui pulak yang masa Al-Bashar telah hampir tamat dan tak lama lagi Bapa Al-Insaan iaitu nabi Adam a.s. dan Hawa akan diturunkan ke Bumi menggantikan Al-Bashar sebagai khalifah. Siapa pulak yang beritahu mereka?

Di sinilah sebenarnya bermulanya karier kejahatan Azazil a.k.a. Lucifer a.k.a Iblis semenjak dihalau keluar daripada Taman Syurgawi.

Sewaktu masa semakin hampir bagi Nabi Adam a.s. dan Hawa diturunkan ke Bumi, Azazil yang ketika itu baru sahaja dihalau daripada Taman Syurgawi telah menggarap satu rancangan. Apa yang dirancangkan oleh Azazil ialah mengajak Al-Bashar bersama2 dengannya untuk mempertikaikan kehendak Allah menurunkan Al-Insaan bagi menggantikan Al-Bashar sebagai khalifah di Bumi.

Azazil telah menemui seorang yang sangat berpengaruh di dalam kelompok keturunan Apolloc yang bernama Al-Hin. Kepada Al-Hin diceritakan oleh Azazil tentang Nabi Adam a.s. dan Hawa yang tidak lama lagi akan dihalau daripada Taman Syurgawi dan duduk di Bumi sebagai khalifah baru. Sambil itu, Azazil juga cuba menakut2 kan tentang hakikat bangsa Al-Bashar akan terhapus tidak lama lagi.

Al-Hin memang telah lama mengenali Azazil. Al-Hin bukan sahaja bersahabat dengan Azazil sahaja malah kenal rapat juga dengan ramai raja2 Al-Jin yang terlebih dahulu mendiami dunia sebelum kedatangan Al-Bashar. Pendek kata, Al-Hin dan kaum kerabatnya ini juga boleh tahan hebatnya daripada segi ilmu dan kebolehan (kalau nak cerita tentang Al-Hin ni pun satu kisah yang panjang... kalau diizinkan Allah saya akan kongsikan kisah2 nya di dalam siri posting2 yang lain nanti).

Dipendekkan cerita, setelah Al-Hin mendengar perkhabaran daripada Azazil ini, dia pun segera memanggil beberapa rakan karibnya yang bernama Al-Bin, Al-Tam dan Al-Ram. Mereka berempat pun berbincanglah tentang apakah reaksi yang harus diberikan.

[Nota: Al-Hin, Al-Bin, Al-Tam dan Al-Ram sebenarnya bukan bangsa Al-Bashar pun. Mereka berempat ialah satu bangsa lain yang telah ada di Bumi lebih awal daripada Al-Bashar.... malah lebih awal daripada Al-Jin. Bangsa mereka berempat ini telah diberikan hukuman oleh Allah kerana kemungkaran mereka dahulu. Hukumannya ialah...mereka dipanjangkan umur tetapi tidak boleh melahirkan zuriat. Bangsa ini diberi gelaran Bangsa Polippa. Fizikal mereka ialah mirip seperti Al-Bashar dan Al-Insaan tetapi bersayap yang amat cantik. Populasi mereka yang tinggal ialah 7,000 orang.]

Ok... sambung balik. Mereka berempat ini ialah ketua kepada 4 kumpulan Bangsa Polippa. Bangsa Polippa ini telah lama diberikan kebenaran oleh raja2 terdahulu daripada keturunan Appoloc untuk hidup bersama dengan Al-Bashar. Mereka berempat ini sangat dipercayai oleh Apolloc oleh kerana tingginya ilmu mereka dan taatnya mereka kepada suruhan Allah selepas redha menerima hukuman mereka itu.

Akhirnya, setelah berbincang selama 1,000 tahun, mereka sepakat berjumpa raja Apolloc ketika itu yang bernama Pasadun... abang kepada Zauss (bapa kepada Helion) untuk memberitahu tentang cerita Azazil. Tidak lama selepas itu Pasadun yang telah tua itu telah mati sebelum membuat sebarang keputusan.

Oleh kerana kematian Pasadun, Zauss secara adatnya menggantikan Pasadun sebagai pemangku raja Al-Bashar sementara menanti lantikan raja baru dibuat. Namun, sebelum raja baru dilantik Zauss segera membuat keputusan untuk menamatkan pemerintahan Apolloc ke atas Al-Bashar dan mengarahkan semua keturunan Apolloc untuk berpindah ke Bulan Kedua. Setelah semuanya berpindah, orbit Bulan Kedua telah diubah supaya hubungan Apolloc dan Al-Bashar terputus. Hanya Helion sahaja yang sanggup untuk tinggal sebagai raja terakhir Al-Bashar. Selepas itu, seperti yang diceritakan di dalam Part 10, selepas kematian Helion... bangsa Al-Bashar telah berperang sehingga mereka terhapus daripada Bumi dan Bulan.

Sebagai kesimpulan untuk Part 11 ini, kita boleh senaraikan saki baki beberapa Bangsa terdahulu yang masih hidup bersama2 dengan kita Al-Insaan di Bumi hingga ke hari ini iaitu:

i. Bangsa Polippa Al-Hin;
ii. Bangsa Polippa Al-Bin;
iii. Bangsa Polippa Al-Tam;
iv. Bangsa PolippaAl-Ram;
v. Bangsa Al-Jin;
vi. Bangsa Al-Bashar Atalan; dan
vii. Bangsa Al-Bashar Lamarakh.

Dua potong ayat2 Al-Quran yang pada pendapat saya mungkin boleh menggambarkan kewujudan bangsa-bangsa ini ialah:

Al Ankabuut - Ayat 19

'Dan apakah mereka tidak memperhatikan bagaimana Allah menciptakan (manusia) dari permulaannya , kemudian mengulanginya (kembali) . Sesungguhnya yang demikian itu adalah mudah bagi Allah.'

Al An'am - Ayat 6

'Apakah mereka tidak memperhatikan berapa banyak generasi yang telah Kami binasakan sebelum mereka, padahal (generasi itu) telah Kami teguhkan kedudukan mereka di muka bumi, iaitu keteguhan yang belum pernah Kami berikan kepadamu , dan Kami curahkan hujan yang lebat atas mereka dan Kami jadikan sungai-sungai mengalir di bawah mereka , kemudian . Kami binasakan mereka karena dosa mereka sendiri, dan Kami ciptakan sesudah mereka generasi yang lain.'


(Insyaallah... bersambung)

Selasa, 14 Februari 2012

Bumi dan 2 Bulan [TB Part 10/13]

Maklumat seterusnya yang ingin dikongsikan ialah penipuan NASA tentang 3753 Cruithne. Haaaa... apa benda 3753 Cruithne tu? Boleh makan ke? Macam nama kuih jer....

Untuk makluman, 3753 Cruithne adalah Bulan kita yang kedua. Apa? Kita ada Bulan kedua pulak? Ya... sebenarnya Bumi memang mempunyai dua Bulan. Seperti biasa, hal2 sebegini sudah tentu dinafikan dengan sekeras2 nya oleh NASA.

Begini ceritanya....

Tidak lama dahulu, pada tahun 1986 NASA terpaksa mengumumkan yang mereka telah menemui 3753 Cruithne. Mereka tak boleh nak sorok lagi kerana teleskop pengkaji bintang amatur pun telah dapat mengesannya. Walaupun demikian, seperti lazimnya berlaku... oleh kerana semua orang dok percaya kepada NASA, geng2 jahat telah menggunakan kepercayaan ini bagi mengaburi mata kita dengan mengisytiharkan 3753 Cruithne sebagai hanya sebiji asteroid. Sebijik asteroid yang tidak membawa apa2 makna kepada kita rakyat biasa di Bumi ni.

[Nota: Sebenarnya, penemuan ini pernah diumumkan lebih awal lagi oleh seorang ahli kaji bintang bernama Frederic Petit pada 1846. Komuniti saintis yang dikuasai geng2 jahat pada masa itu dengan mudah telah menafikan beliau.]

Maka... apakah signifikasi sebenar Bulan kedua ini sebenarnya?

Anda telah mendengar tentang cerita tentang Appoloc, Atalan dan Lamarakh. Anda juga telah dengar cerita peperangan besar di zaman Al-Bashar dan anda kini tahu yang saki baki mereka masih hidup bersama2 dengan kita hingga ke hari ini. Cuma... anda mungkin tidak menyedari beberapa perkara lagi.... insyaallah akan diceritakan sebentar lagi.

Pada 20 Disember 2011... Bulan kedua ini sebenarnya telah dilihat jelas dengan mata kasar. Gambar yang saya sertakan sebagai posting ini di ambil di Busby, Australia pada pukul 1.20 pagi. Pada masa itu ramai yang terperanjat dan mengatakan inilah tanda2 hari kiamat semakin menghampiri kita. Apakah penjelasan daripada NASA pula tentang bagaimana ini boleh terjadi? Anda boleh dapatinya dengan mudah di Wikipedia.

http://en.wikipedia.org/wiki/3753_Cruithne

Adakah anda percaya dengan penjelasan NASA ini? Terpulang kepada anda.

Sekarang mari kita menyambung cerita tentang Bulan dan Bulan Kedua ini. Sebenarnya, Al-Insaan telah pun tahu tentang hal ini beribu-ribu tahun dahulu lagi. Malah bagi Al-Bashar, mereka telah tahu hal ini jutaan tahun dahulu lagi. Mereka juga telah biasa berulang-alik di antara Bumi, Bulan dan Bulan Kedua ini yang juga merupakan mini-planet yang mampu menampung pelbagai hidupan.

Apa yang saya belum ceritakan ialah bagaimana keturunan Apolloc tulen pupus selepas Helion, raja terakhir Atalan dan Lamarakh daripada keturunan Apolloc mati.

Sebenarnya, keturunan Apolloc sebelum Helion telah bersepakat untuk berhenti dan tidak lagi menjadi raja mentadbir Al-Bashar. Ini kerana mereka telah tahu yang masa umat Al-Bashar akan berakhir tidak lama lagi dan akan diganti dengan kita Al-Insaan yang dilantik menjadi khalifah selepas mereka. Untuk itu, mereka telah berhijrah beramai-ramai ke Bulan Kedua. Selepas mereka berhijrah, mereka telah menggunakan teknologi mereka (nota: Apolloc menguasai kedua2 teknologi Atalan dan Lamarakh).... untuk mengubah orbit Bulan Kedua ini. Tindakan ini sebenarnya mendapat tentangan banyak pihak namun mereka tidak sempat menghalangnya. Tujuan pengubahan orbit Bulan Kedua ini ialah bagi memutuskan perhubungan keturunan Apolloc dengan Bumi dan Bulan.

Setelah sekian lama mereka (keturunan Apolloc) duduk di Bulan Kedua ini, timbul pula rasa ingin tahu tentang perkembangan Bumi. Maka, sekumpulan kecil Apolloc telah membuat keputusan untuk pergi menziarahi Bumi dan Bulan. Apa yang berlaku ialah kebelakangan ini mereka semakin kerap menziarahi Bumi. Kekerapan yang semakin tinggi ini adalah disebabkan 2 perkara berikut:

1. Mereka merasa kasihan dengan keadaan Al-Insaan yang pada pandangan mereka telah semakin jauh tersesat di dalam tipu daya Syaitan, Dajjal dan konco2 nya; dan

2. Mereka bimbang dengan perkembangan hasil percampuran genetik Al-Bashar dan Al-Insaan yang semakin berleluasa di Bumi (i.e. Bangsa Kerinchi dan beberapa bangsa lain yang saya belum ceritakan lagi).

[Nota: Lawatan keturunan Apolloc ke Bumi dan Bulan inilah yang dijadikan modal oleh geng2 jahat untuk mengada2 kan cerita Anunaki dan Ancient Astronaut Theory yang mengatakan kononnya makhluk asing a.k.a. UFO telah pernah datang melawat tamadun2 terdahulu seperti Maya, Aztech, Inca, Machu-Pichu, Egypt, dsb. bagi mengajarkan mereka teknologi tinggi. Tidak cukup dengan itu, sehingga kini kita dimomokkan dengan kisah X-Files dan UFO yang kononnya makhluk asing datang membuat penyelidikan di Bumi dan Bulan.]


(Insyaallah... bersambung)

Sabtu, 11 Februari 2012

Paladin [TB 9/13]

Anda telah pun tahu sebab musabab tentang pembohongan NASA tentang “Projek Bulan” mereka dan lain2 maklumat yang bersangkut-paut dengannya. Sekarang mari kita cuba fahami pula, kenapa tak cukup dengan Bulan, NASA kononnya sibuk nak mengkaji planet2 lain di dalam Sistem Suria kita. Berbillion2 malah bertrillion2 jugak la dihabiskan untuk penerokaan angkasa jauh ini sampai berjuta2 rakyat Bumi yang mati kebuluran tidak dipedulikan. Cubalah kita pikirkan... pergi teroka angkasa kah... atau bagi makan orang yang lapar lebih penting dan lebih utama?

Sebenarnya kebelakangan ini... rupanya ada perkembangan tentang respon Atalan Bulan kepada misi-misi NASA ke Bulan. Antara lain, mesej yang dibalas oleh Atalan Bulan ialah teknologi yang didesak untuk penyerahan kepada Atalan Bumi dan NASA kini tidak lagi berada di tangan mereka. Habis tu... duduk kat siapa pulak? Atalan Bulan telah berkeras mengatakan, teknologi itu kini telah dibawa lari oleh sekumpulan Atalan Bulan di mana mereka telah menyorokkannya di salah sebuah planet di dalam Sistem Suria kita. Betul kah begitu?

Sebenarnya saya pun tidak pasti kerana ada juga indikasi dan petunjuk yang mengatakan sebenarnya teknologi Atalan Bulan ini telah dihantar semula ke Bumi dan kini suatu kumpulan Al-Insaan telah diamanahkan untuk menjaganya. Nama kumpulan ini ialah Paladin. Untuk itu, semua ejen2 geng2 jahat di Bumi i.e. CIA, FBI, Mossad, MI6, KGB dan lain2 kumpulan yang mempunyai pelbagai huruf telah dikerahkan untuk mencari Paladin ini. Seperti biasa, ketua turus misi kumpulan2 pelbagai huruf ini ialah tidak lain dan tidak bukan saudara Adolfo Nicolas Pachon, Head of the Jesuits atau lebih dikenali sebagai “The Black Pope”. Opis beliau... semua orang pun tau... di Vatican City... pusat penyembahan Syaitan terbesar di Bumi.

Kisah tentang Paladin ni mungkin ramai yang pernah mendengarnya. Akan tetapi saya masukkan di sini juga sebagai rujukan. Mungkin juga ramai yang telah menonton watak Paladin ini di dalam wayang gambar terbitan geng2 jahat bertajuk “Jumper”. Di dalam wayang gambar ini, ditunjukkan seolah-olah Paladin ini kumpulan ekstrim Kristian berteknologi tinggi yang jahat dan tidak berhati perut bagi mengelirukan kita. Kisah tentang Paladin ini juga ada kat dalam Wikipedia. Kat dalam Wikipedia pula... Paladin dikatakan juga dikenali dengan nama “The Twelve Peers” dan diasaskan oleh King of Franks iaitu Charlemagne atau lebih dikenali sebagai “Charles the Great”. Paladin dikatakan sebagai Pahlawan2 Kristian yang gagah membantu menawan banyak kawasan2 di Eropah sekitar tahu 780 A.D hingga 850 A.D. Semua ini juga adalah cerita2 yang mengarut bagi mengelirukan kita tentang identiti Paladin yang sebenar.

Watak Paladin juga diwujudkan di dalam bentuk permainan2 video dan komputer seperti Fallout 3, Warcraft, Dungeons & Dragons dan banyak lagi. Permainan online dan permainan2 ringan berasaskan Flash pun banyak. Al-maklum seperti biasa... tukang buat permainan2 atau “games” ni pun geng2 jahat juga. Maka watak Paladin di dalam “games” pun amat2 mengelirukan. Ini belum lagi buku2 dan novel2 tentang Paladin... habis semuanya diputar-belitkan.

Jadi, siapakah Paladin ini sebenarnya? Mereka sebenarnya ialah Al-Insaan terpilih yang dilatih oleh saki baki Atalan baik yang belot kepada Atalan jahat. Mereka menyokong Lamarakh kerana sedar keangkuhan dan ketamakan Atalan lah yang menyebabkan peperangan besar berlaku. Sebab itu.... Paladin mempunyai teknologi tinggi berteraskan Teknologi Sains dan Ilmu Dunia Fizikal. Bukan itu sahaja, mereka juga pemegang amanah menjaga teknologi teleportasi dan manipulasi bahan Atalan daripada jatuh ke tangan geng2 jahat.

Berkaitan dengan teknologi teleportasi dan manipulasi bahan ini juga.... ada sumber2 yang saya lihat mengatakan geng2 jahat ini perlukannya bagi membantu Dajjal menghilangkan Al-Masjid Al-Aqsa. Tentang hal ini, saya masih merasakan perlu disiasat lagi... tapi kalau dipikir2 kan mungkin ada juga asasnya. Seperti yang kita tahu, sebagai Plan B, geng2 jahat sedang gigih menggali di bawah Al-Masjid Al-Aqsa bagi meruntuhkannya. Hal ini ada saya kongsikan di dalam posting yang lepas di dalam album NWO.

Daripada Part 1 hingga Part 9, saya telah cuba menjelaskan perkaitan pembohongan Projek Bulan dan projek2 angkasa lepas dengan aspek2 pelan besar atau “blue-print” rancangan2 Syaitan, Dajjal dan konco2 nya. Seperti biasa apa yang saya harapkan ialah cerita2 sebegini tidak terus diterima atau tidak terus ditolak sebelum dibuat sebarang pertimbangan atau siasatan peribadi masing2. Ini supaya tidak berlaku penyakit “Blind Acceptance” mahu pun “Blind Rejection”.

Maka....kalau semuanya dah jelas... apa perlunya Part 10 hingga Part13 pula. Ada sikit lagi hal yang rasanya perlu juga dikongsikan. Harap dapat terus mengikuti apabila posting2 nya dibuat nanti.


(Insyaallah... bersambung)

Bangsa Kerinchi [TB 8/13]

Sori... side-track sikit daripada citer NASA, Bulan, Appoloc, Atalan dan Lamarakh....

Untuk Part 8 ini, kita akan cuba mengenali salah satu bangsa yang dikatakan sebagai saki baki Al-Bashar yang terselamat selepas perang besar tamat. Bangsa ini dikenali dengan nama Bangsa Kerinchi. Nama ini sebenarnya bukanlah nama yang asing bagi kita yang tinggal di Malaysia, Indonesia dan kawasan2 lain di Nusantara ini.

Cerita2 yang biasa kita dengar tentang Bangsa Kerinchi ini ialah mereka tiada lekukan di bahagian antara bawah hidung dan bibir atas mereka serta mereka boleh bertukar menjadi harimau. Tapi... takkan itu sahaja. Kalau setakat boleh jadik harimau jer, tak lah hebat sangat :P Nanti dulu.... memang mereka ada banyak lagi kebolehan dan kelebihan lain... pasni akan diceritakan.

Tidak lengkap rasanya kalau bercerita tentang Bangsa Kerinchi ni kalau tak menyentuh tentang Gunung Kerinchi dan kawasan sekitarnya. Mungkin juga ada di antara kita yang pernah mendengar pun tentang Gunung Kerinchi. Ia sebenarnya adalah kawasan yand diduduki Bangsa Kerinchi berzaman-zaman lamanya. Kawasan ini kalau kita amati betul2... kita akan perasan ianya dipagari bukit bukau dan gunung2.

Sedikit lagi maklumat tentang Gunung Kerinchi... Ia adalah salah satu daripda puluhan gunung2 berapi yang masih aktif di Indonesia. Ketinggiannya ialah 3,805 meter daripada aras laut. Gunung ini menjadi gunung tertinggi di Pulau Sumatera. Di sebelah timurnya terdapat Tasik Bento yang airnya sangat2 jernih. Di belakangnya terdapat Gunung Tujuh dengan kawah dan tasik yang juga sangat indah dan amat2 jarang sekali dikunjungi manusia. Kawasan ini dapat ditempuh melalui jalan darat dari Jambi menuju Sungaipenuh melalui Bangko. Jalan alternatif ialah mengikuti jalan dari Padang, Lubuk Linggau, dan Bengkulu. Kalau nak naik kapal terbang, boleh mendarat di Padang atau Jambi.

Ok... ok... cukup la cerita pasal info Gunung Kerinchi dan Gunung Tujuh ni... dah macam bunyik pemandu pelancong plak!

Balik semula kepada kisah tentang Bangsa Kerinchi. Mereka dikatakan salah satu bangsa yang keturunannya adalah berasal daripada anak kedua Iskandar Zulkarnain. Bagaimana pula boleh jadi begini?

Setakat kajian yang telah dibuat, saya agak terkejut juga bila mendapati... Bangsa Kerinchi ini berasal daripada percampuran Al Bashar (daripada keturunan Appolloc + Lamarakh) dan Al-Insaan (daripada Keturunan anak kedua Iskandar Zulkarnain). Jika diimbas kembali info dalam posting terdahulu, keturunan Apolloc ialah keturunan raja2 yang mentadbir Atalan dan Lamarakh. Tapi keturunan Apolloc yang ini sudah tentu bukan keturunan tulen lagi kerana telah bercampur baur dengan Lamarakh sejurus sebelum kematian Helion (raja terakhir sebelum peperangan besar).

Sebut tentang Iskandar Zulkarnain ini pula, anda tentu pernah mendengar tentang kisah satu bangsa yang hampir tidak difahami pertuturan mereka dan bangsa ini telah dipagar dengan tembok kukuh campuran besi dan tembaga (Dalam Al-Quran pun ada menceritakannya dalam surah Al-Kahf). Bangsa yang dipagar oleh Iskandar Zulkarnain ini sebenarnya ialah saki baki Bangsa Atalan yang bertindak agresif mengganggu Al-Insaan di kawasan Nusantara ini. Ya... kejadian itu berlaku di sini. Dengan ini saya menolak teori yang mengatakan kejadian mungkin berlaku di kawasan Pergunungan Kaukasus yang banyak dicadangkan kebelakangan ini. Walaupun yang demikian, oleh kerana saya tidak boleh mendedahkan sumber2 maklumat saya, maka terpulanglah kepada penilaian anda sama ada hal ini masuk akal atau pun tidak.

Menyambung lagi kisah Bangsa Kerinchi ini, ada banyak cerita yang mengatakan mereka mempunyai pelbagai kebolehan luar biasa yang lain.... selain daripada boleh bertukar menjadi harimau. Mereka juga boleh menghilangkan diri daripada pandangan mata kasar manusia biasa. Kebolehan mereka mengubat bermacam2 jenis penyakit juga adalah sangat dikagumi. Selain daripada harimau, saya ada juga mendengar yang sesetengah mereka boleh bertukar kepada lain-lain jenis haiwan seperti kucing, burung helang dan kuda.

Tentang nama2 ketua mereka pula, yang paling selalu disebut2 ialah dua orang yang digelar Lebai Sakti Danau dan juga Salleh Seri Menanti. Katanya, kedua2 mereka ini masih lagi hidup dan bermastautin di kawasan Gunung Kerinci.

p/s: Kalau anda seorang lelaki yang masih bujang, cuba2 lah carik gadis berbangsa Kerinchi untuk dikahwini. Anda pasti mendapat kejutan yang besar :P


(Insyaallah.... bersambung)

Jumaat, 10 Februari 2012

Hubungan Piramid dan Bulan [TB 7/13]


Menyambung tentang Persoalan (a) daripada Part 6....

NASA tidak pernah mendaratkan sesiapa pun di Bulan. Seperti yang diceritakan sebelum ini, setiap kali mereka menghantar orang ke Bulan, studio khas ala hollywood mereka akan memancarkan “video dan audio feed” kepada angkasawan yang kemudiannya menghantar semula data palsu ini ke Bumi. Data palsu ini dihantar sebagai gula2 kepada “Ground Control Centre” mereka yang langsung tidak tahu menahu tentang penipuan yang dijalankan. Ini kemudiannya dijadikan santapan rakyat2 biasa di Bumi dalam bentuk journal2 dan buku2 teks mengarut NASA.

Tujuan sebenar penghantaran misi-misi Apollo hanyalah untuk mengelilingi Bulan sahaja. Nak turunkan orang memang merbahaya kerana radiasi yang berat dan mereka juga takut diserang oleh Lamarakh Bulan. Habis tu, apa yang mereka buat sewaktu mengelilingi Bulan?

Mereka memancarkan mesej-mesej Atalan Bumi bagi memujuk Atalan Bulan yang bermastautin di 18 buah bangunan berbentuk piramid tu bagi menyerahkan resipi teknologi ilmu dunia fizikal terhebat mereka. Ini kerana Atalan Bumi telah lama kehilangan resipi teknologi ini kerana pembelotan sekelompok Atalan sewaktu peperangan dengan Lamarakh dahulu (cerita pembelotan ni pun kalau nak citer... panjang jugak). Ringkasnya, kelompok ini belot kerana mereka merasakan Atalan lah yang bersalah mencetuskan peperangan dengan Lamarakh. Atalan lah yang telah bertindak terlebih dahulu melancarkan serangan ke atas Lamarakh (Ni macam perangai Israel la ni).

Sekarang kita cerita sikit tentang teknologi yang telah hilang dari Atalan Bumi. Ia melibatkan kebolehan memanipulasi atom serta molekul dan secara kasarnya terbahagi kepada 2 bidang utama:

i. Teleportasi – mengalihkan sesuatu jasad fizikal (tak kira la besar mana pun) daripada satu lokasi ke satu lokasi yang lain. Contohnya.. macam yang berlaku dalam zaman Nabi Sulaiman a.s. bila istana Ratu Balkis dipindahkan. Cuma masa tu Asif Bin Baqriya guna ilmu lain... bukan ilmu Atalan ni. Atau macam citer Star Trek... boleh beam orang dpd satu tempat ke satu tempat. Atau lebih advance lagi... mcam citer Stargate... boleh lompat daripada satu portal ke satu portal lain.

ii. Manipulasi bahan – menukar sifat sesuatu bahan... contohnya seperti cerita King Midas la ni... boleh tukar apa2 benda kepada emas atau macam citer komik Pedang Sitiawan boleh menukar kayu jadik pedang, dsb. Senang jugak kan... bila lapar jer tukar pasir jadik nasik beriani :P

Alhamdulillah... sehingga kini Atalan Bulan masih belum menyerahkan semula teknologi kepada Atalan Bumi dan NASA.

Ini lah di antara sebab mengapa setiap kali ada piramid ditemui di mana2 bahagian di Bumi, geng2 jahat akan segera menguasainya. Ini termasuk piramid yang berada di dalam hutan simpan Taman Negara Pahang (kita rakyat Malaysia pun tak diberitahu hal ni). Sedikit info tentang piramid Malaysia ini ada saya kongsikan di dalam posting2 yang lepas dalam album NWO ni.

Ini kerana piramid2 ni pernah menjadik kampung halaman Atalan suatu masa dulu dan di situ terdapat portal2 yang sehingga hari ini masih aktif. Maknanya kalau Atalan Bulan nak balik Bumi... tak payah susah2 nak naik kapal angkasa... teleport sahaja... maka sampai la mereka ke Bumi. Dengan teknologi teleport dan manipulasi bahan ini juga... bolehlah kita bayangkan mengapa membina piramid bukanlah menjadi perkara yang sukar untuk mereka.

[Nota: Semua teknologi yang diceritakan dalam Part 6 dan Part 7 ini hanya melibatkan teknologi Al-Bashar sahaja. Belum cerita lagi pasal teknologi Kumpulan Al-Jin dan Al-Insaan. Bayangkan kalau teknologi2 ini bergabung. Mungkin kita akan rasa sangat hebat... tapi tak lah hebat pun sebenarnya kalau berbanding ilmu Allah. Itu sebab di dalam Al-Quran ada banyak kali kita semua ditempelak... kalau Al-Jin dan An-Naas (Al-Bashar + Al-Insaan) bergabung pun tak boleh nak buat seperti apa yang Allah buat]

(Insyaallah... bersambung)

Kunci teknologi berada di bulan [TB 6/13]


Sebelum ini telah di terangkan pada zaman Al-Bashar, jenis teknologi seperti berikut telah dipelopori:

i. Atalan: Teknologi Sains dan Ilmu Dunia Fizikal – Berlandaskan ilmu epistemologi, kajian kimia, ilmu metematik, kaji bahan, ilmu fizik, ilmu logika, ilmu bahasa dan lain-lain yang sealiran dengannya; dan

ii. Lamarakh: Teknologi Metafizik dan Inter-Dimensi – Berlandaskan ilmu biologi tinggi, kajian dimensi dan spiritual.

Tentu dapat melihat perkaitannya di mana sifat ilmu yang diguna-pakai oleh NASA dan lain2 konco Syaitan dan Dajjal adalah setakat Teknologi Sains dan Ilmu Dunia Fizikal sahaja. Dengan kata lainnya, kehandalan geng2 jahat ini membuat barang2 seperti komputer, smart devices, pelbagai kenderaan hinggalah penggunaan tenaga nuklear.... tidak lain dan tidak bukan ialah aplikasi Teknologi Sains dan Ilmu Dunia Fizikal.

Maka di sini timbul 2 jenis persoalan2 utama:

a. Apa lagi Teknologi Sains dan Ilmu Dunia Fizikal yang masih kita belum lihat lagi? Kenapa ianya masih disorokkan dan disimpan oleh Atalan Bulan? Seperti yang kita kini tahu... saki baki Atalan Bumi dan NASA gigih berulang-alik ke Bulan untuk memujuk Atalan Bulan menyerahkan bahagian akhir teknologi mereka.

b. Kenapa pula kita jarang sekali mendengar (atau tak pernah dengar langsung) dan melihat Al-Insaan seperti kita menggunakan teknologi yang dipelopori oleh saki baki Lamarakh Bumi? Adakah Lamarakh Bumi memang tak nak berkongsi langsung dengan kita tentang Teknologi Metafizik dan Inter-Dimensi ini? Bagaimanakah rupanya teknologi Lamarakh ini? Dan apa akan terjadi sekiranya kita Al-Insaan mampu menguasai teknologi Lamarakh?

Di dalam Part 6 ini kita rungkai persoalan (b) terlebih dahulu dan persoalan (a) akan diceritakan dalam Part 7 nanti.

Tentang Persoalan (b)....

Di dalam posting2 yang lepas ada saya kongsikan bahawa kajian DNA Al-Insaan telah lama menemui jalan buntu. Saintis2 terhandal masakini hanya dapat memahami 5% sahaja tentang kod2 DNA ini. Selebihnya iaitu 95% lagi langsung tidak difahami oleh kita lalu saintis2 menggelarkannya “DNA junk” atau “Sampah DNA”. Mengapa terjadi begini? Benarkah 95% bahagian DNA yang kita tak faham ini adalah sampah? Ya, di sini lah terletaknya kunci kehebatan teknologi Lamarakh iaitu Teknologi Metafizik dan Inter-Dimensi yang berlandaskan ilmu biologi tinggi, kajian dimensi dan spiritual.

Sebelum boleh diterangkan lebih lanjut tentang hal DNA ini dan perkaitanya, adalah baik kita fahami dahulu tentang apakah perbezaan besar di antara Al-Bashar dan Al-Insaan. Perbezaan yang paling besar ialah Al-Bashar tidak mempunyai “DNA junk” di mana Al-Insaan pula mempunyai “DNA junk”. Andakah anda faham situasi perbezaan ini? (Kalau tak faham... cupa baca sekali lagi perenggan sebelum ini :P)

Apakah sebenarnya yang terkandung di dalam “DNA junk” ini? Sebenarnya... “DNA junk” mengandungi semua ilmu dan kebolehan bapa Al-Insaan iaitu Nabi Adam a.s. termasuklah ilmu segala nama. Akan tetapi, sayangnya secara semulajadi bila kita dilahirkan, “DNA junk” yang 95% ini memang sedia ada TIDAK aktif. Yang aktif hanyalah 5% sahaja. Bolehkah kita mengaktifkannya?

Bagi Al-Bashar pula, seperti yang dijelaskan tadi mereka memang tidak mempunyai DNA junk” ini. Akan tetapi, kehebatan teknologi Lamarakh ialah mereka mampu mengekstrak DNA mana2 haiwan atau tumbuhan bagi digabungkaan dengan DNA mereka. Dengan kata lain, kalau mereka nak menjadi kuat seperti gajah... mereka mampu mengambil bahagian DNA tertentu gajah bagi dicampurkan dengan DNA mereka. Maka mereka akan kuat seperti gajah. Kalau mereka mahu mempunyai sayap... mereka mampu mengekstrak DNA burung dan mencampurkannya dengan DNA mereka. Maka mereka akan mempunyai sayap dan mampu terbang seperti burung. Begitulah seterusnya, mereka mampu mengekstrak DNA apa sahaja benda di sekeliling mereka bagi memperolehi kebolehan2 luar biasa. Oleh kerana teknologi ini, mereka juga boleh merubah-ubah rupa bentuk fizikal mereka... ala macam Shape-shifter tu la.

Sekarang... cuba bayangkan kalau Al-Insaan dapat mempelajari dan menggunakan teknologi Lamarakh ini? Kita akan mampu mempunyai kebolehan2 luar biasa. Malah... dengan teknologi Lamarakh ini, kita boleh mengaktifkan “DNA junk” kita yang 95% itu dengan mudah... Inilah sebabnya, saki baki Lamarakh Bumi memang keberatan untuk berkongsi teknologi mereka dengan kita Al-Insaan. Kita secara semulajadi telah dianugerahkan oleh Allah suatu pemberian tidak ternilai iaitu “DNA junk”. Adakah kita bersyukur?

Pernah tengok cerita X-Men? Cerita ini sebenarnya diilhamkan daripada kisah pertembungan dan perperangan di antara Atalan dan Lamarakh suatu ketika dahulu. Pernah tengok cerita Spawn? Ia adalah gambaran kehebatan seorang Panglima Lamarakh. Pernah dengar tentang kebolehan Werewolf dan Vampire? Ish... ye ker semua ni? Terpulanglah kepada anda untuk memikirkannya.

[Nota: Secara fizikal, tanda mudah untuk kita membezakan Al-Bashar dengan Al-Insaan ialah Al-Bashar tiada lekukan di bahagian antara bawah hidung dan bibir atas mereka. Kita Al-Insaan mempunyai lekukan ini. Kalau dikawasan Malaysia, Indonesia dan nusantara ini... pernahkah anda mendengar tentang satu kaum iaitu Kaum Kerinchi?]


(Insyaallah... bersambung)

Sejarah di bulan [TB 5/13]


Sedikit peringatan sebelum membaca Part 5 ini. Kisah yang diceritakan di sini akan menjadi semakin pelik dan mungkin berbau fantasi. Jika anda tidak sanggup mendengarnya... eloklah ditamatkan pembacaan anda di sini.

Menyambung daripada kisah Part 4, sebelum peperangan tercetus di zaman Kumpulan Ketiga Al-Bashar.... mereka iaitu Kumpulan Pertama dan Kedua al-Bashar hidup dalam keadaan harmoni dan tiada kekacauan besar. Mereka ditadbir oleh keturunan raja yang amat bijaksana. Keturunan ini bernama Appoloc. Keistimewaan keturunan Appoloc ini ialah mereka berkebolehan di dalam kedua-dua teknologi yang disebutkan sebelum ini.

Hanya apabila raja terakhir daripada keturunan ini mati, kekacauan mula timbul menyebabkan mereka membentuk dua negara yang besar iaitu Atalan dan Lamarakh. Mujur, konflik ini serta merta reda apabila mereka menyedari masih ada lagi keturunan Apolloc yang hidup. Dia bernama Helions.

[Nota 1: Pada waktu ini, mereka juga telah lama tahu tentang keistimewaan Bulan dan istana raja keturunan Appoloc memang telah lama bertapak di Bulan]

[Nota 2: Mungkin ada yang tertanya-tanya bilakah mulanya Kumpulan Al-Bashar ini menyedari keistimewaan Bulan dan mendirikan istana raja Appoloc di situ. Untuk menceritakan kisah ini... amat panjang. Mungkin cerita ini boleh dikongsi secara berasingan di dalam siri posting yang lain]

Ok... sambung balik. Sebaik sahaja Helions ditabal menjadi raja, timbul pula isu baru di mana kedua-dua negara mahu memastikan kepentingan mereka di Bulan. Isu ini timbul kerana Helions berdarah campuran Appoloc dan Lamarakh. Maka sudah tentu negara Atalan bimbang mereka akan dipinggirkan kelak daripada menikmati keistimewaan Bulan sekiranya Helions dilantik menjadi raja.

Untuk menyelesaikan isu ini, negara Atalan dan Lamarakh telah bersetuju untuk mengikat satu perjanjian. Di antara perkara2 lain, di dalam perjanjian ini mereka bersetuju untuk memilih wakil-wakil daripada kedua-dua negara untuk membentuk satu kerajaan bersama yang akan mentadbir dan menjaga kepentingan masing-masing Bulan. Nama kerajaan ini masih dikekalkan dengan nama Kerajaan Appoloc mengambil sempena nama keturunan yang memang telah menjadi raja dan pemerintah semenjak zaman Kumpulan Pertama dan Kedua Al-Bashar lagi.

Secara ringkas, berikut ialah nama2 mereka yang telah terpilih untuk membentuk kerajaan Appoloc baru ini:

Ketua Kerajaan Appoloc: Helions (berdarah campuran Appoloc dan Lamarakh. Dia dilantik menjadi raja kerana dialah satu2 nya lelaki yang berketurunan Appoloc yang masih hidup)

Wakil Kerajaan Appoloc daripada negara Atalan: Lelaki – Ratoth, Siriso dan Min; Perempuan – Bendias Artems, Xauhqi Coyol dan Dianess Zuss.

Wakil Kerajaan Appoloc daripada negara Lamarakh: : Lelaki – Horath, Saith dan Duau ; Perempuan – Mawuo Mao, Duanas Ranas dan Ayumas Isya.

Sekiranya anda perasan, nama2 yang mirip dengan nama2 wakil kedua-dua negara ini telah digunakan sebagai nama2 tuhan atau dewa di dalam banyak kepercayaan Pagan dan agama dahulu kala di dalam tamadun2 manusia seperti tamadun Maya, Aztech, Rom, Greek dan lain-lain lagi. Kenapa agaknya yer?

Buat sementara, segalanya berjalan lancar sehinggalah sampai pada suatu masa Helions telah mati dan tidak meninggalkan waris keturunan Appoloc. Pada waktu ini bermulalah perang besar yang menumpahkan banyak darah di Bumi dan di Bulan.

Untuk menggambarkan sedikit sebanyak tentang dahsyatnya perang ini... Bulan yang dahulunya sebuah planet yang menyerupai Bumi hancur lebur sehingga atmosferanya menjadi amat tipis. Juga, Bulan yang dahulunya seperti Bumi berputar mengikut kadarnya telah berhenti berputar di mana seperti yang kita lihat hari ini... Bulan sentiasa menghadapkan muka yang sama sahaja kepada Bumi.

Sebagai balasan ke atas perbuatan Al-Bashar yang menumpahkan darah dan perbuatan yang mendatangkan kerosakan ini... satu malapetaka telah diturunkan di Bumi. Pernah dengar tentang Peralihan Kutub Bumi atau “Earth Polar Shift” ? Inilah yang berlaku. Walaupun demikian masih terdapat saki baki Al-Bashar yang Allah telah izinkan terselamat daripada bencana ini. Keturunan mereka masih hidup bersama dengan keturunan kita Al-Insaan sehingga ke hari ini. Manakala di Bulan pula, masih lagi ada keturunan Al-Bashar yang terselamat juga. Merekalah yang menduduki di bahagian yang digelar “The Dark Side of the Moon” iaitu bahagian Bulan yang tidak menghadap ke Bumi. Warga Atalan yang yang terselamat menduduki 18 buah struktur berbentuk piramid dan warga Lamarakh yang terselamat menduduki 81 buah struktur berbentuk kubah. Mereka kini tidak lagi berperang di antara satu sama lain menyedari perbuatan mereka yang melampau dahulu dan telah pun mendapat balasan Allah.

Jadi apa kaitannya dengan NASA dok suka nak buat “trip” ke Bulan pula? Nanti akan dijelaskan di dalam Part 6.

Apa yang sedang berlaku kini ialah, warga Atalan yang terselamat di Bumi telah mengulangi lagi kesilapan mereka dahulu. Mereka masih memusuhi warga Lamarakh yang terselamat. Tidak cukup dengan itu, mereka juga memusuhi keturunan kita iaitu Al-Insaan yang telah menggantikan Al-Bashar sebagai khalifah baru di Bumi.Untuk tujuan ini, mereka telah mengikat perjanjian baru dan bersekongkol dengan geng2 jahat di bawah pimpinan Syaitan dan Dajjal bagi memusnahkan saki baki warga Lamarakh (di Bulan dan Di Bumi) dan menghancurkan keturunan Al-Insaan.

[Nota 3: Walaupun warga Atalan di Bumi masih belum insaf, warga Atalan di Bulan pula berbelah bahagi sama ada mahu menurut atau pun tidak agenda warga Atalan Bumi ini. Warga Lamarakh di Bulan dan di Bumi pula sentiasa mengambil tindakan kawalan supaya warga Atalan Bumi tidak dapat mempengaruhi warga Atalan di Bulan yang memegang kunci kepada teknologi terhebat mereka yang berlandaskan Sains dan Ilmu Dunia Fizikal.]


(Insyaallah... bersambung)